76 дизайнерів від Азійсько-Тихоокеанського регіону виставлять на огляд свої проекти у чотирьох шоу: індивідуальному, жіночого та чоловічого готового одягу та шоу Нової Генерації за п"ять днів показів.
Цьогоріч бурхливу реакцію глядачів та критиків викликав проект Австралійського лейблу FashionAssassin (Вбивця моди).
Австралійський Тиждень моди був створений в 1996 році і за цей час відкрив світу багато нових імен, які сьогодні вже отримали визнання на міжнародній арені, наприклад Sass & Bide і Collette Dinnigan.
Крім того, недавно організатори MAFW уклали серйозний контракт з урядом Південного Уельсу, що свідчить про те, що навіть самі британці як орієнтир для майбутнього бізнесу обирають Австралію.
"Газета по-українськи"
×
Коментарі