четвер, 05 липня 2018 15:09

Британські вчені створили модель ідеальної жінки

Професор анатомії і антропології Еліс Робертс з Великої Британії створила модель анатомічно ідеальної жінки.

Розробила її для зйомок документального фільму BBC "Чи може наука зробити мене ідеальним?". Щоби створити жінку з відмінними фізичними та розумовими параметрами, професор використала анатомічні якості риб, молюсків, ссавців і птахів.

Робертс запевняє, що якби реальні люди мали такі ж анатомічні риси, як її модель, вони б не були схильні до глухоти, сліпоти і навіть серцевих нападів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: NASA показало надзвичайно красиве відео

"Маючи вуха, як у кажана, люди ніколи б не оглухли. Легені, як у птахів, дозволили б насичувати кров великою кількістю кисню, а зміїна шкіра захистила б їх від ультрафіолетових променів", - зазначає професор.

Автор: vokrugsveta.ua
  Модель ідеальної жінки, створена професором Еліс Робертс

Ноги своєї моделі Робертс зробила схожими на страусині. І хоча вони позбавили б людину здатності лазити по горах, але зате вона змогла би швидше бігати.

Прагматично професор підійшла до питань дітородіння. Її модель має сумку для малюка, як у кенгуру.

Втіленням ідеальної жінки в 3D-моделі займалися художник Скотт Ітон і майстер спецефектів Сангір Прабхакер.

Вчені виявили частину Всесвіту, якої не вистачає. Дослідники виявили недостатню кількість баріонів матерії у Всесвіті. Вона знаходиться в так званому тепло-гарячому міжгалактичному середовищі.

Зараз ви читаєте новину «Британські вчені створили модель ідеальної жінки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua