Телеведуча Інна Шевченко розповіла що потрібно робити на карантині, щоб не впасти в депресію. Вона перебуває на 14-денній самоізоляції після повернення з Франції.
3 роки жінка живе на 2 країни. Наречений мешкає в Парижі. Шенгенська зона закрилася на 30 днів, живе спілкування з коханою людиною не можливе.
На карантині Інна вирішила створити бренду одягу. Створює дизайн. Професійні конструктори і фабрики відшивають. Контролює виробництво нових моделей Шевченко дистанційно. Сукні з льону скоро прикрашатимуть предтсавниць прекрасної половини людства. Карантинний період ведуча використовує для вивчення нових тенденцій і креативу нової колекції.
"Натхнення черпаю з показів всесвітньовідомих дизайнерів, історії моди, природи Провансу, а також смаків і звичок українців. Здебільшого використовую натуральні матеріали. Концепція бренду – елегантно підкреслити жіночі переваги і приховати недоліки", - зазначає Шевченко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Її сукні міняли долі людей: не стало дизайнерки, яка одягала українських знаменитостей
Команда виробництва включає в себе мінімальну кількість людей, тому маркетингом і SMM Інна займається сама. Часткове, викликане сучасними обставинами, самовідчуження від соціуму допомагає їй сконцентруватися на опановуванні бізнес-конструкцій та способів ефективної популяризації бренду. За час карантину Інна власноруч вже створила сайт, а зараз активно наповнює його.
Модні тенденції в 2020 році демонструють, як віяння 70-90-х років можуть повертатися через десятки років і опинятися на піку популярності. Щоб вибрати модну сукню, треба знати кілька головних модних тенденцій, які дозволять безпомилково визначити відповідний варіант.
Коментарі