неділя, 22 березня 2020 19:11

Телеведуча на карантині створює власний бренд одягу

Телеведуча Інна Шевченко розповіла що потрібно робити на карантині, щоб не впасти в депресію. Вона перебуває на 14-денній самоізоляції після повернення з Франції.

3 роки жінка живе на 2 країни. Наречений мешкає в Парижі. Шенгенська зона закрилася на 30 днів, живе спілкування з коханою людиною не можливе.

На карантині Інна вирішила створити бренду одягу. Створює дизайн. Професійні конструктори і фабрики відшивають. Контролює виробництво нових моделей Шевченко дистанційно. Сукні з льону скоро прикрашатимуть предтсавниць прекрасної половини людства. Карантинний період ведуча використовує для вивчення нових тенденцій і креативу нової колекції.

"Натхнення черпаю з показів всесвітньовідомих дизайнерів, історії моди, природи Провансу, а також смаків і звичок українців. Здебільшого використовую натуральні матеріали. Концепція бренду – елегантно підкреслити жіночі переваги і приховати недоліки", - зазначає Шевченко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Її сукні міняли долі людей: не стало дизайнерки, яка одягала українських знаменитостей

Команда виробництва включає в себе мінімальну кількість людей, тому маркетингом і SMM Інна займається сама. Часткове, викликане сучасними обставинами, самовідчуження від соціуму допомагає їй сконцентруватися на опановуванні бізнес-конструкцій та способів ефективної популяризації бренду. За час карантину Інна власноруч вже створила сайт, а зараз активно наповнює його.

Модні тенденції в 2020 році демонструють, як віяння 70-90-х років можуть повертатися через десятки років і опинятися на піку популярності. Щоб вибрати модну сукню, треба знати кілька головних модних тенденцій, які дозволять безпомилково визначити відповідний варіант.

Зараз ви читаєте новину «Телеведуча на карантині створює власний бренд одягу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі