![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/724/724003_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/724/724003_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/724/724003_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/724/724003_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Кріштіану Роналду і Тейлор Свіфт цікавлять інтернет-користувачів більше ніж інші селебріті.
Згідно з інформацією британського видання Sport, яке в свою чергу посилається на дослідження Apple Tree Communications, форвард збірної Португалії з футболу і мадридського "Реала" є найбільш затребуваним чоловіком в соціальних мережах. Його віртуальними "друзями" стали понад 238 мільйонів чоловік. Правда, лідерством Кріштіану все-таки поступився Свіфт, на яку підписалося 246 мільйонів фоловерів. Далі в списку онлайн-знаменитостей ідуть американські співачки і автори- виконавці Кеті Перрі (219 млн), Селена Гомес (205 млн) і Ріанна (190 млн підписників).
Звертає на себе увагу і їх благодійна діяльність. Так, на благі потреби футболіст пожертвував більше 10 мільйонів євро, зокрема віддав 600 тисяч євро благодійному фонду ООН, що перепали йому за виграш Ліги чемпіонів-2016. Свіфт не відстає від Кріштіану і досить часто робить щедрі перерахування, що дозволяє їй триматися в рейтингу найбільш щедрих філантропів.
Коментарі