У сімействі кабріолетів Volkswagen Golf з'явився найшвидший учасник. Німецький концерн представив перший в історії серійний кабріолет з індексом R, який отримав той же турбомотор, що і хетчбек Golf R проте позбувся повного приводу і став дещо повільнішим.
Втім, у інженерів Volkswagen є виправдання - вони боролися за зниження ваги кабріолета. Система складаного верху і підсилювачі жорсткості кузова і без того роблять автомобіль важчим, тому в VW було прийнято рішення відмовитися від системи повного приводу, який теж важить чимало. Компроміс привів до того, що кабріолет прискорюється до 100 км/год за 6,4 секунди, тоді як хетчбек робить те ж саме за 5,7 с.
До слова, потужність дволітрового турбомотора VW Golf R офіційно заявлена ??на рівні 255 кінських сил, тоді як кабріолет отримав на 10 к.с. більше. Асистує двигуну відкритої "ерки" шестиступінчаста DSG. У порівнянні із звичайним кабріолетом Golf версія R притиснута до землі на 25 мм щільніше, а інтер'єр складається з чотирьох індивідуальних посадкових місць. Екстер'єр же відрізняється розвиненим аеродинамічним обвісом і відповідними шильдиками.
Механізм відкидання тканинного верху виконує своє завдання за 9,5 секунд. Повернути дах на своє місце можна за 11 секунд на швидкості до 29 км/год. Замовлення на новинку європейські дилери VW почнуть приймати вже цієї весни за ціною від 43,325 тис. євро.
Коментарі