Бренд Smart може зникнути.
Німецький автомобілебудівний концерн Daimler прийме рішення про майбутнє свого збиткового бренду Smart до кінця 2019 року.
За словами нового гендиретора Daimler Ола Каллениус, який вступить на посаду з травня 2019 року, "Smart не має ніякої історії" і "в разі необхідності його можна буде вбити без всякого жалю", повідомляє AutoNews.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як розбиваються автомобілі Smart
Щоб скоротити витрати на розробку і зберегти бренд Daimler спільно з французами розробив поточну лінійку Smart з двох моделей, ForTwo і ForFour на базі Renault Twingo.
Світові продажі Smart лише за 2018 рік впали майже на 5 %. Попри невтішні прогнози про вигоду від електрифікації, Smart таки може перетворитися на повністю електричний бренд.
В останні роки фінансові показники Daimler під керівництвом колишнього гендиренктора Дітера Цетшепо йшли вгору. У 2017 році концерн отримав прибуток в 14,7 млрд євро, в 2016 - 12,9 млрд, в 2015 - 13,2 млрд.
Коментарі