середа, 21 вересня 2016 18:20

Економний двигун і м'яка підвіска - тест-драйв Toyota Corolla
27

Фото: Юрій Кардашевський

Наймасовішу модель світового ринку Toyota Corolla випускають 50 років. З цього приводу для європейського ринку провели рестайлінг автомобіля.

Corolla у найпростішій комплектації City коштує 414 тис. грн. Машина обладнана 1,33-літровим бензиновим двигуном, який працює у парі зі 6-ступеневою механічною трансмісією. У комплектаціях Live, Active та Style пропонують 1,6-літровий бензиновою установкою. Її агрегатують як з механікою на 6 ступенів, так із безступеневим варіатором, що імітує роботу 7-діапазонної трансмісії.

Найдорожча комплектація Style коштує 629 тис. грн. У ній доступні світлодіодні протитуманні фари, задні LED-ліхтарі, шкіряна оббивка кермового колеса, 2-зонний та нові системи допомоги водію.

Ця модель не раз була першою в рейтингу автомобілів, які найбільше купують в Україні. У серпні Toyota знову вийшла на перше місце рейтингу марок, що продають у нашій країні. У цьому велика заслуга моделі Corolla.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Оновлену Toyota Corolla у нас почали продавати наприкінці літа. Машина зберегла ті ж габарити. Двигуни також залашилися від попередника, але дизайн помінявся і став виразнішим. Решітка радіатора стала тоншою, ніж у попередника. Фари отримали LED-технології — крім денних ходових вогнів, у комплектації Style ближнє світло та задня оптика працює зі світлодіодами. Хромовані вставки та вузька решітка радіатор Toyota Corolla створюють ілюзію більшого автомобіля, але зі старшим братом Camry не сплутаєш.

У салоні нова панель приладів. Також з'явився 4,2-дюймовий екран між спідометром і тахометром. Туди можна виводити інформацію про витрату пального, запас ходу тощо. По центру торпедо встановили 7-дюймовий сенсорний дисплей, який відповідає за роботу мультимедійної системи. У неї входить аудіосистема Toyota Touch 2, що має 6 динаміків.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Ще одна новинка в салоні — розетка на 12В для задніх пасажирів. За комфортом салон задоіольнить потреби не тільки для міста. Саме міським автомобілем вважають Corolla. Тут є усе для комфортної поїздки на великі відстані — підстаканники як для переднього, так і для заднього рядів сидінь, підлокітник із відсіком для речей, аудіосистема, яка відтворює диски, USB-носії та є вихід AUX.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Оновлену Toyota Corolla почали продавати в Україні

Крім того, покращилась шумоізоляція. Звук залишився, але він ледь-ледь пробивається, якщо не слухати музики. Оббивка салону як на вигляд, так і на дотик не викликає нарікань. Салон не тісний, попри те, що машина неширока. Якщо порівняти із однокласником Chevrolet Cruze, то салон візуально набагато простіший, але від того не є менш функціональним. Об'єм багажного відділення, становить 452 л. У ніші сховали повнорозмірну запаску. У конкурента від Chevrolet багажник на 2 л менший.

Автор: Юрій Кардашевський
 

1,6-літровий мотор видає 122 к. с. Варіатор імітує 7 ступенів трансмісії, тож розгін і перемикання швидкості досить плавні, наче на машину встановили "автомат". Витрата пального такого двигуна із механічною коробкою передач — 8,8 л (міський цикл), 6,7 л (комбінований) та 5,5 л (траса). Із варіатором показники становлять 8,3/6,4/5,4 л відповідно.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Двигун на 1,33 л видає 99 "коней" і працює тільки із механічною КПП. Машина споживає 7,5 л бензину у міському циклі, 6,1 л у комбінованому та 5,3 л на трасі.

Для тест-драйву нову Toyota Corolla люб'язно надав офіційний дилерський центр Тойота ВіДі Автострада, що є сучасним 3S-концептуальним (sales, service, spares — продаж, обслуговування, запасні частини) автомобільним центром в Києві, де створені всі умови для приємного придбання та обслуговування автомобілів Toyota.

Тестова машина нерівності пройшла без сторонніх шумів і коливань. Corolla добре тримає дорогу. Підвіска автомобіля, порівняно з попередньою моделлю, стала м'якшою, комфортнішою, також відчувається покращена шумоізоляція і більш збалансоване рульове управління.

Крім всього, Toyota Corolla отримала антиблокувальну система гальмування із системою допомоги при екстреному гальмуванні та електронною системою розподілу гальмівного зусилля ABS + BA + EBD. Також тепер є система стабілізації автомобіля VSC та протибуксувальна система – TRC. Для механічної трансмісії встановлюють систему допомоги під час старту вгору НАС.

До фронтальних подушок безпеки додали бокові передні та задні захисні шторки.

 

Переваги:

Ціна автомобіля на тлі конкурентів у класі

Приємна робота варіатора

Якість збирання та самої машини

Яскравий дизайн

Недоліки:

Малий вибір двигунів та типу кузова

Зараз ви читаєте новину «Економний двигун і м'яка підвіска - тест-драйв Toyota Corolla». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі