вівторок, 15 січня 2013 18:03

Автошоу в Детройті: Ford привіз агресивний Atlas, а Porshe похвалився Cayenne Turbo S
10

Ram та Dodge
Фото: Фото: Reuters
Ford Transit Connect
Lexus IS300h
Lexus IS 350 F Sport
Nissan Versa Note

В американському Детройті стартувало чергове міжнародне автошоу.

Компанія Infiniti поділилася деякими подробицями про технічні характеристики свого нового седана Q50. Він отримає два типи трансмісії і дві силові установки на вибір, а також великий список доступного обладнання. У шоу-румах дилерів новинка з'явиться вже влітку. За попередніми даними, Q50 заснований на модернізованій платформі G37, спадкоємцем якого він і є. Моторна гамма седана на ринку США буде складатися з 3,7-літрового V6 потужністю близько 330 кінських сил, а також гібридної установки на основі 3,5-літрового бензинового мотора сукупною потужністю, що перевищує 350 к.с. Однак є інформація, що в Європі для Infiniti Q50 будуть доступні чотирициліндрові двигуни від Mercedes C-class, як бензинові, так і дизельні. Коробка передач поки передбачена тільки одна - 7-ступінчастий "автомат" з підрульовими перемикачами. Незалежно від силової установки седан може бути повнопривідним або мати привід тільки на задню вісь.

Серійну версію гібридного купе під назвою ELR представила компанія Cadillac. Купе з посадочною формулою 2+2 отримало електромотор і невеликий бензиновий двигун, що заряджає батареї. В якості донора для цілого ряду агрегатів, включаючи силову установку, виступив седан Chevrolet Volt: потужність силової установки заявлена ??на рівні 207 кінських сил і 400 Нм крутного моменту. Використовуючи тільки енергію акумуляторів, ELR здатний проїхати 56 км, однак до складу силової установки входить 1,4-літровий турбомотор, який відповідає за підзарядку батарей. Тим самим дальність пробігу купе стає, за заявою виробників, порівнянної з ресурсом звичайного бензинового автомобіля. На повну зарядку акумуляторів від побутової 240-вольній електромережі піде близько 4,5 годин, однак ELR здатний заряджатися і від 120-вольтової розетки. Крім того, купе забезпечено системою рекуперації енергії гальмування.

Компанія Hyundai привезла в Детройт прототип преміального седана, який вже охрестили "майбутнім Genesis". Однак виробники заявляють, що прототип HDC -14 Genesis демонструє, скоріше, загальне уявлення компанії про преміум-сегменті і є не седаном, а "чотирьохдверним купе". Концепт одержав не тільки четверо дверей, але і чотири індивідуальних крісла. В основі прототипу лежать жорстка сталева рама і п'ятиважельна незалежна підвіска. Крім того, згадується можливість максимальної адаптації поведінки автомобіля під конкретні дорожні умови. Hyundai HDC -14 Genesis забезпечили п'ятилітровим V8 сімейства Tau з безпосереднім уприскуванням і 8-ступінчастою автоматичною КПП. Потужність силової установки, а також конкретні серійні перспективи прототипу поки не уточнюються.

"Лютий" прототип майбутнього седана Corolla привезла компанія Toyota на автовиставку в Детройті. Концепт Toyota Corolla Furia демонструє не тільки варіант того, як може в майбутньому виглядати серійна "Королла", але і увага, яку Toyota проявляє до залучення молодої аудиторії. Концептуальний седан отримав не тільки брутальне ім'я, але і екстравагантну зовнішність, і особливий яскравий колір Fuego Furioso. Відзначається, що седан отримав більш великі габарити, ніж нинішня Corolla (4620 мм у довжину, 1805 мм в ширину і 1425 мм у висоту) при достатньо довгій колісній базі, що наділяє прототип короткими свесамі. Крім того, Corolla Furia оснащена 19-дюймовими колісними дисками.

Чергового члена "зарядженого" сімейства RS компанія Audi представила на автосалоні в Детройті. "П'ятидверне купе" Audi RS 7 Sportback прискорюється до 100 км/год менш, ніж за 4 секунди, споживаючи при цьому не більше 10 л палива на 100 км. Коли новинка з'явиться у продажу, поки не відомо.

Audi RS 7 отримала чотирьохлітровий двигун з подвійним турбонаддувом, що розвиває 560 кінських сил і 700 Нм, доступних вже при 1750 об/хв. Максимальна швидкість новинки традиційно обмежена відміткою 250 км/год, однак при замовленні опціональних пакетів обмежувач можна зрушити на 280 км/год або взагалі зняти - тоді "п'ятидверний купе" зможе прискоритися до 305 км/год.

Детройтський автосалон став місцем прем'єри нового концептуального кросовера від Volkswagen. Новинка отримала шестимісний салон і значні габарити: VW CrossBlue вийшов навіть більшим, ніж Touareg. Серійний кросовер орієнтований на ринок Північної Америки. Прототип заснований на модульній платформі MQB і отримав дизель-електричну силову установку. Вона складається з 190-сильного дизельного двигуна і двох електродвигунів, один з яких допомагає дизелю обертати передню вісь, а інший відповідає за задні колеса. Сумарна потужність силової установки перевищує 300 к.с. і 700 Нм крутного моменту, при цьому витрата палива, заявлена ??виробником, складає всього 2,1 л на 100 км шляху. На одній електротязі CrossBlue може проїхати до 33 км. Цікаво, що прототип має два паливних люка - за одним прихована пробка паливного бака, за іншим - розетка для підзарядки батарей від побутової електромережі.

Зараз ви читаєте новину «Автошоу в Детройті: Ford привіз агресивний Atlas, а Porshe похвалився Cayenne Turbo S». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі