Концептуальний електрокар Peugeot EX1 оновив рекорд проходження траси Нюрбургринга для електроавтомобілів. Попереднє досягнення, що належало електричному хетчбеку Mini E, покращено більше, ніж на 50 секунд.
Родстер Peugeot EX1, представлений французами на автосалоні в Парижі минулого року, оснащується силовою установкою з двох електромоторів - по одному на кожну вісь. Таким чином, повнопривідний родстер має в своєму розпорядженні 340 кінських сил і 240 Нм крутного моменту. 20,8-кілометрову трасу EX1 під керуванням французького гонщика Стефана Калье подолав за 9 хвилин і 1,3 секунди, розвинувши середню швидкість в 138,3 км / ч. При цьому встановлення рекорду проходило, за заявами французів, "в дуже несприятливих погодних умовах".
Зазначимо, що родстер відрізнявся авангардною конструкцією і компактними розмірами. При ширині 1,77 м його висота не досягає й метра, а за рахунок широкого використання в монококу кузова вуглецевих пластиків і композитних матеріалів родстер вийшов легким і жорстким.
Peugeot EX1 серйозно поліпшив торішнє досягнення, встановлене Mini Е - час кола британського електро-хетчбека становить 9 хвилин і 51,45 секунд. Це не перше досягнення родстера: якийсь час назад EX1 вже відзначився, встановивши нову планку динамічності серед електрокарів - на аеродромі в китайському Чінгху він зміг розігнатися до 100 км / год за 3,49 секунд.
Коментарі