Прем'єра оновленого спорткара Audi R8 повинна відбутися на автосалоні в Парижі, але наявною інформацією про новинку виробники поділилися вже зараз. Крім модернізованої зовнішності R8 отримала нову КПП і чергову спеціальну версію підвищеної потужності.
Екстер'єр Audi R8 оновився в основному за рахунок деталей, але їх список досить значний: нова головна оптика (до речі, повністю світлодіодні фари тепер стали частиною базового обладнання), новий передній бампер, фірмова решітка радіатора, перероблений дифузор і новий випуск. Крім того, задні ліхтарі також остаточно стали світлодіодними, а корму спорткара прикрашає новий логотип. Зміни в інтер'єрі не настільки значні і вичерпуються новими матеріалами обробки і злегка освіженою панеллю приладів.
Гамма силових агрегатів залишилася колишньою, а ось шестиступінчаста КПП R Tronic поступилася своїм місцем нової семиступінчастою коробці з подвійним зчепленням S Tronic. В Audi стверджують, що зміна трансмісії дозволить підвищити екологічність двигунів і зробити спорткар кілька динамічніше. Так, з 420-сильним 4,2-літровим V8 новинка прискорюється до 100 км/год за 4,3 с (з R Tronic - за 4,6 с), а у версії з 525-сильним V10 спорткар витрачає на те ж саме 3,6 секунди (раніше - 3,9 с). Максимальна швидкість становить, відповідно, 300 та 314 км/год.
Сімейство R8 отримало з оновленням і нового флагмана - модифікація V10 Plus служить тепер своєрідною заміною версії V10 GT. Для неї потужність десятициліндрового мотора підвищили до 550 кінських сил (і 540 Нм), підвіску забезпечили спеціальними пружинами і амортизаторами, а також аеродинамічним пакетом з карбону. До нього входять передній спліттер, корпуси дзеркал, додаткові накладки і задній дифузор. Також варто відзначити додаткові вентиляційні отвори і 19-дюймові колісні диски. Завдяки широкому використанню вуглепластиків не тільки в обважуванні, але і в салоні (з нього виготовлений, наприклад, каркас нових сидінь) і полегшеному шасі V10 Plus важить всього на 10 кг важче, ніж базова R8 (1570 кг).
Відомо, що Audi R8 V10 Plus витрачає на досягнення 100 км/год 3,5 секунди, а її максимальна швидкість досягає 317 км/год (у версії S Tronic), тоді як середня витрата палива заявлений на рівні 12,9 л/100 км . З 6-ступінчастою "механікою" купе на 0,2 секунди повільніше і витрачає вже 14,9 л/100 км.
Відзначимо, що описані вище поновлення з'являться одночасно і на купе, і на модифікації Spyder, але версія V10 Plus буде пропонуватися тільки з жорстким верхом.
Продажі новинки повинні стартувати вже в кінці цього року, причому коштувати Audi R8 буде від 113 500 євро за базову модифікацію купе і від 124 800 євро за R8 Spyder. Стартова ціна Audi R8 V10 Plus заявлена ??на позначці 173 200 євро.
Коментарі