неділя, 22 грудня 2019 18:54

Яскравий дизайн і трициліндровий двигун - тест-драйв Opel Crossland X
48

Opel Crossland X
Фото: Володимир Мукан
Opel Crossland X
Opel Crossland X
Opel Crossland X
Opel Crossland X

Новий німецький кросовер Opel Crossland X продають в Україні з цього року. Це найменший позашляховик марки. Коштує від 444 тис. грн.Аби краще познайомитися із автомобілем, беремо його на тест-драйв у представника виробника.

Знайомство

Opel Crossland X пропонують у двох комплектаціях. В обох має передній привід, бензиновий турбований двигун на 110 к.с. і автоматичну коробку передач.

Модель зроблена на тій самій платформі, що "Сітроен С3" й "Пежо 2008". Проте зовні це ніяк не помітно.Кузов має абсолютно інший дизайн. До речі, його зазвичай фарбують у два кольори. У нашому випадку дах машини має чорне забарвлення, сам кузов - помаранчеве.

По всьому периметру корпуса у нижній частині — накладки із чорного пластика. Встановлені 16-дюймові колеса на легкосплавних дисках. Кліренс — 18 см.

Оглядаємо багажник

Багажник можна відчинити кнопкою на брелку або на самій п'ятій дверці. Об'єм багажного відсіку — 410 літрів. Є дві фальш-підлоги. Під першою — місце для дрібних речей, під глибшою — запасне колесо. Домкрат розмістили у внутрішній боковині праворуч за пластиковою кришкою. У багажнику є металеві гаки для кріплення багажу. Якщо скласти спинки задніх сидінь, підлога багажного відсіку утворюється рівна. Це зручно для перевезення великогабатних вантажів.

Оглядаємо салон

Салон машини виконаний добротно - використано щонайменше 5 видів пластика, всі внутрішні панелі зібрані акуратно із мінімальними зазорами. Внутрішній простір моделі непогано організований. Наприклад, позаду чимало місця для голови людей зростом понад 190 см, вдосталь місця для ніг і плечей. У спинці по центру сидіння є підлокітник із підстаканниками.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде найдоступніший німецький седан Opel Astra

Для пасажирів заднього ряду встановили розетку на 12 вольт. Туди можна під'єднувати пилосос, зарядку для мобільного телефону чи автохолодильник. Було б добре, якби поряд ще були гнізда USB для зарядки смартфонів у дорозі.

Недоліком є невеликий кут відчинення задніх дверей. Не зручно буде огрядним пасажирам заднього ряду.

За кермом

На водійському місці просторо, посадка — висока.Пластик торпеди м'який. Більшість сріблястих вставок зроблені із металу. Маніпулятори та регулятори на кермі й панелі прогумовані. Не дуже практично, що руків'я важеля коробки передач покрили блискучим рояльним лаком. Його легко пошкрябати обручкою чи перстнем на руці під час поїздок.

Загалом ергономіка на хорошому рівні - всі перемикачі й регулятори розміщені в зручних й інтуїтивних для водіїв місцях. За кермом цього автомобіля особливо комфортно та звично тим, хто раніше їздив на Opel попередніх поколінь, машинах концерну VW або корейських автівках. Особливістю Crossland X є те, що в нього надзвичайно широкий діапазон регулювань для водія будь-якої комплектації. Наприклад, у переднього сидіння можна встановлювати зручні налаштування подушки, поясничної підтримки, висоти і нахилу спинки. Цікаво, що подушку в тестовому автомобілі можна подовжувати за потреби. Це зручно для високих людей.

Автомобіль оснащений двозонним клімат-контролем, безключовим доступом, електричним підсилювачем керма і круїз-контролем. Кермо, передні сидіння та лобове скло мають підігрів. Мультимедійна система може транслювати зображення зі смартфонів на базі операційних систем "Андроїд" й "Епл". Під час увімкнення задньої передачі центральний екран відтворює відео із камери заднього огляду.

Рушаємо

Тисну кнопку запуску двигуна, переводжу важіль коробки передач у режим "Драйв" і рушаю. Сильного шуму і вібрації від двигуна немає, проте на низьких обертах його звук подібний до дизельного. До 60 км/год машина розганяється жваво. "Автомат" змінює передачі без ривків і завивань. Перемикання відчуваються лише під час прискорення.

Підвіска машини вміру м'яка — проїзд дрібних ям і трамвайних колій в салоні не відчувається. У машини, порівняно із японськими моделями цього класу, невеликий радіус розвороту. Кермо — середньої гостроти. Через його налаштування і м'яку підвіску під час маневрів на швидкості понад 130 км/год "Опеля" кренить.

У місті машина споживає близько 8 літрів, на трасі — приблизно 5 при швидкості 80-100 км/год.

Оглядовість із водійського місця хороша. Було б добре, якби стійки між передніми дверима і лобовим склом були вужчими.

"Опель Кросланд" - найдоступніший німецький паркетник із вдалим співвідношенням ціна-якість. Машина чудово підійде для сімейних поїздок містом і відносно недалеких подорожей. Основним козирем автомобіля є те, що за невеликих зовнішніх габаритів у нього просторий салон.

Зараз ви читаєте новину «Яскравий дизайн і трициліндровий двигун - тест-драйв Opel Crossland X». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі