неділя, 30 червня 2019 23:51

Як їде найдоступніший німецький седан Opel Astra
14

Opel Astra
Фото: Володимир Мукан
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Opel Astra є найдешевшим німецьким седаном, який продають в Україні. Він коштує від 429 тис. грн.

Блакитний легковик припаркований по вул. Кирилівській в Києві біля представництва Peugeot Citroen Ukraine. Віднедавна французька компанія придбала Opelі почала продавати машини цієї марки. Домовляємося про тест-драйв новинки — отримуємо розкладний ключ від машини у повній комплектації.

Знайомство

Кузов Astra не має різких ребер жорсткості і кутастих вигинів. Всі лінії кузова плавні. Між стійкою лобового скла і рамкою передніх дверей встановлена невелика кватирка, подібна до такої самою в районі задніх дверей.

По центру переднього бампера на його найбільш уразливій частині — велика пластикова вставка із чорного нефарбованого пластика. Це практично, бо дрібних пошкоджень на цьому матеріалі в разі подряпин не буде видно. Кліренс автомобіля - 16,5 сантиметрів. Цього достатньо, щоб заїхати на високий бордюр у місті.

Як і у всіх Opel Astra, що продають в Україні, автомобіль має турбований бензиновий двигун на 1,4 літра потужністю 140 к.с. Коробка передач тестової машини — автоматична.

Оглядаємо багажник

Багажник Opel має широкий проєм. Його місткість — 460 літрів. Під фальш-підлогою прикручене запасне колесо. У відсікові передбачене місце для знака аварійної зупинки і аптечки. З внутрішньої частини борта встановлені металеві гачки для закріплення вантажу. Такі зазвичай є в позашляховиках. Відкривати багажник можна з брелка або з кнопки на торпеді по центру. Зручніше було б, якби кнопка була ближче до водійських дверей або на задній емблемі, як у вищого за класом Opel Insignia.

Скільки місця в салоні

Посадка на задньому сидінні зручна. Місця там більше, ніж у більшості седанів цього класу. При зрості 188 сантиметрів ноги в спинку переднього сидіння не впираються. Голова також не дістає до стелі. По центру теж можна зручно вмоститися, адже подушка сидіння немає звичного горба, а спинка — підлокітника.

За кермом

На водійському місці посадка зручна. Огляду трохи заважає додаткове вікно перед стійкою лобового скла. Кермо з підігрівом, обтягнуте шкірою. Панель приладів розроблена в традиційному стилі — спідометр і тахометр поміщені в кола з хромованим обідком. Проекційного дисплею в автомобілі немає. Проте у місці, де його зазвичай встановлюють, - яскравий червоний індикатор. Він попереджає водія у випадку ймовірної небезпеки.

Торпеда зроблена частково із м"якого пластика. Всі основні кнопки і перемикачі знаходяться в стандартних місцях, як на більшості німецьких машин. По центру торпеди — рідкокристалічний дисплей мультимедійної системи. Під ним встановили понад 30 кнопок, поділених на різні зони — музичних, кліматичних та інших налаштувань. До розташування кожної з них звикаєш не одразу.

Між передніми сидіннями встановили зручний підлокітник — його можна регулювати вперед-назад.

Рушаємо

Автомобіль набирає швидкість автомобіль жваво. Рульове керування в міру гостре, підвіска середньої жорсткості, комфортніша, ніж у Chevrolet Cruze цього ж класу. Передачі "автомата" перемикаються без помітних ривків. Їду машиною в напрямі вул. Сагайдачного поступово сутеніє — автоматично вмикаються фари.

Після виїзду на Бориспільську трасу вмикаю круїз-контроль — витрата палива в його режимі падає на літр — до трохи більше 5 літрів на 100 кілометрів. У місті машина споживає понад 8,5 літрів бензину.

Автомобіль немає спортивного режиму, проте на швидкості 150 км/год добре тримає дорогу. Кермо стає трохи важчим.

Оновлений французький хетчбек CitroenC4 Cactus оснащений 1,6-літровим дизельним двигуном потужністю 100 к. с. і роботизованою коробкою передач. Раніше портал gazeta.ua розповідав про те, як авто поводиться на українських дорогах.

Зараз ви читаєте новину «Як їде найдоступніший німецький седан Opel Astra». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі