середа, 12 квітня 2017 11:40

"Американська мрія": 9 логотипів автомобілів США
11

Американський автопром вважають одним із найбільших у світі. Чого вартий лише один General Motors. Автомобільна промисловість США представлена у діапазоні від пікапів до масл-карів і дорогих преміум-електромобілів.

Gazeta.ua розповідає про історії логотипів американських авто.

Cadillac (1902)

Назва марки походить від прізвища засновника міста Детройта - столиці американського автопрому - іспанця Антуана де ла Мот Кадійяка. В англійському виконанні іспанське прізвище набуло звучання - Кадиллак. Логотипом концерн GM також вирішив взяти герб родини Кадійяка.

Спочатку лого мало зверху корону. Але з 2002 року її прибрали, натомість оздобили вінком - як "символ переваги".

 

Chevrolet (1911)

Своїм іменем марка завдячує одному із засновників - Луї Шевроле. Цікаво, що інший співзасновник - Вільям Дюран - обрав для бренду емблему. Історію створення логотипу фірми у вигляді метелика-хреста пояснюють 3 версії. Згідно з першою, Дюран якось у Парижі на шпалерах кімнати в готелі побачив цей малюнок і зробив його логотипом нового автомобіля. Інша версія говорить, що Дюран часто малював різні варіанти емблеми і випадково намалював той самий краватку-метелик. Третій варіант розповідає, що Дюран побачив цей символ в рекламі вугільної компанії однієї з газет.

 

Buick (1903)

Спочатку логотипом марки був напис "Buick" у різних варіаціях. У 1930 році в логотип додали цифру 8. Вона вказувала на восьмициліндрові двигуни машин компанії. Через 7 років емблему докорінно змінили - зобразили герб шотландської аристократичної сім'ї автомобілебудівельника Девіда Данбара Б'юіка. У 1960 році герби "розмножили" до трьох - це символізувало три моделі машин, які випускала компанія: LeSabre, Invicta і Electra.

 

Ford (1903)

Поява автомобілів цієї компанії завдячує нещасному випадку з Генрі Фордом. Одного разу він впав з коня під час роботи на фермі. Після цього він вирішив створити такий транспортний засіб, який би не завдавав страждань і був би надійнішим, ніж коні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рекламі автомобілів 117 років: добірка найкреативніших реклам

У 1907 році створили перший овальний логотип компанії. Овал символізував "клеймо вищої проби", тобто надійність та економічність. Через 5 років вирішили модифікувати лого. Емблема Ford набуває форму трикутника з крилами. Вони означали швидкість, легкість, надійність і витонченість. У 1927 році повернулись до попереднього овального логотипу з літерами.

 

Dodge (1900)

Брати-засновники Джон і Горацій Додж зобразили на емблемі своїх авто голову барана. Вигнуті роги тварини нагадують вихлопний колектор машин марки.

 

Lincoln (1917)

Автомобілі Lincoln назвали так на честь одного з президентів країни - Авраама Лінкольна. Візуально логотип являє собою зображення компаса з покажчиком на чотири сторони світу, як символ популярності і ринків збуту машин марки.

 

Chrysler (1925)

Марка мала 2 відомі варіації емблем. Одна з них - п'ятикутна зірка, вписана в п'ятикутник. Емблема символізувала точність і майстерність. Інше лого - крилата емблема з вписаною у коло назвою - знак динамічності і сучасності.

 

Tesla (2004)

Логотип преміум-автомобілів компанії Tesla має вигляд стилізованої літери "T". Це не просто буква,а зображення секції електромотора, який спроектував учений Нікола Тесла.

 

Pontiac (1926)

Назва компанії походить від однойменного міста у штаті Мічиган. Окрім цього, Pontiac звали вождя індіанського племені з Оттави, який захищав від англійських колонізаторів свої території з 1763 по 1764 роки. Цим пояснюють логотип бренду, який мав вигляд головного убору індіанця. У 1957 році її змінили на стрілу червоного кольору.

 
Зараз ви читаєте новину «"Американська мрія": 9 логотипів автомобілів США». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі