Нове покоління Сhevrolet Aveo в Україні почали продавати у квітні цього року. Машина зроблена на новій платформі Дженерал Моторс "Гамма-2". На такій же побудовані Оpel Corsa й Opel Меrіva. Коштує Aveo від 128,7 тис. грн до 142,39 тис. грн. Щоб познайомитися із новинкою та порівняти її із попереднім поколінням Aveo, ми взяли її на тест-драйв у "Автоцентрі на Столичному шосе" у Києві. Обрали машину середньої комплектації із легкосплавними дисками, протитуманками, шторками безпеки, бортовим комп'ютером, круїз-контролем, парк-троніком і кермом, обтягнутим шкірою. Така Aveo коштує 137,33 тис. грн.
Знайомство
До синього Сhevrolet із написом "випробування" підводить продавець-консультант автосалону Олександр Калюжний. Чотири круглі фари автомобіля встановлені під невеликим нахилом до решітки радіатора. Лицьова частина машини виглядає агресивно, нагадує Міtsubishi Lаnсеr Х. Бампер звисає на кілька сантиметрів нижче, ніж у попереднього Aveo. Капот із двома ребрами жорсткості. Він зроблений із алюмінію, тому при аварії швидше деформується й завдає менше травм пішоходу та водію. Бічне ребро жорсткості йде від передніх арок коліс до задніх ліхтарів. На задніх дверцях - невелика кватирка. Її зробили для того, аби вікна задніх дверей опускалися якомога нижче. Лючок бензобаку круглий із місцем для пальця - відчиняється лише ззовні. У попереднього Aveo він відчинявся із середини - достатньо було потягнути невелику ручку біля сидіння.
Сідаємо за кермо
Посадка за кермом зручна, невисока. Капота через лобове вікно не видно. Через салонне та бічні дзеркала огляд кращий, ніж у попереднього Aveo. Зачиняю водійські двері. На карті дверей немає, як у попереднього Aveo червоного ліхтарика. Він вмикається, коли двері відчинені, щоб вночі інші водії помічали додаткову заваду.
Передні сидіння із невеликою бічною підтримкою можна регулювати за висотою. До боковини водійського сидіння прикріплений невеликий, але зручний підлокітник.
Кермо обтягнуте шкірою. На ньому кнопки керування блютузом і круїз-контролем. Воно регулюється за нахилом і на себе. У машини тако ж класу Кіа Rіо його можна лише піднімати вгору-вниз. Ручку для фіксування керма повертати набагато легше, ніж в Aveo попереднього покоління. На ручці перемикання передач таке саме кільце увімкнення заднього ходу, як у попередньому Aveo та Lanos.
Панель приладів зроблена в мотоциклетному стилі - тахометр стрілочний, а спідометр - цифровий, схожу панель ставлять на Сhevrolet Spark. На ній видно рівень пального в літрах, поряд висвічується відстань, на яку вистачить бензину
Торпеда зроблена із трьох видів жорсткого пластика. Вентиляційні решітки виконані у авіаційному стилі, схожі на двигуни під крилами літака. Під магнітолою невеликий виріз для платіжних карток або водійського посвідчення.
У козирку над водієм і переднім пасажиром вмонтовані макіяжні дзеркальця без підсвітки. Над дверима водія - чехол для окуляр. Він зручніший, ніж у Сhevrolet Lacetti. Туди влазять навіть великі окуляри.
Навпроти місця переднього пасажира розташовано два бардачки - верхній і нижній. Світла в жодному немає. Верхній - менший, в ньому невелика прогумована поличка для айпода чи телефону. Там же є (крім базової комплектації) гніздо USB і вхід музичного плеєра. Кришка нижнього бардачка опускається повільно і плавно. Однак аркуш формату А4 не влазить ні у верхній, ні у нижній бардачок.
Біля ручника розташоване гніздо підкурювача - розетка на 12 В. Самого підкурювача і попільнички немає. Нові Aveo продають для некурящих.
На задніх сидіннях більше місця, ніж у попереднього Aveo. Людина зростом 2 метри не впиратиметься головою об дах. У корейських машин Кіа Rіо та Hundai Аccеnt менше місця для голови, проте там більше простору для ніг середнього пасажира. Новий Aveo, як і старий, має повздовжній тунель біля заднього сидіння.
Багажник
Багажник у Сhevrolet найбільший у класі - 502 літри, у попереднього Aveo був 420 літрів. У багажнику випирають арки задніх коліс. А петлі кришки багажника займають багато місця. Вони такі самі, як у Lanos та попереднього Aveo. Під підлогою лежить докатка - удвічі тонша за стандартне запасне колесо. Щоб збільшити багажний простір можна скласти задні сидіння. Проте складені спинки не утворюють рівної підлоги із багажником.
Рушаємо з місяця
Завожу машину - у салоні ледь чутно звук двигуна. Витискаю зчеплення, вмикаю першу передачу й рушаю. Машина починає рух без ривків. Передачі перемикаються легко, хід ручки коробки передач невеликий. На тахометрі 2,3 тис. обертів при швидкості 75 км/год. На табло з'являється цифра 5.
"Це автомобіль вам підказує, що треба перемикнутися на 5 передачу. Якщо слухатися його порад, можна зекономити 300-400 мілілітрів бензину", - каже продавець-консультант.
Перемикаюся на п'яту. Тисну кнопку круїз-контролю на кермі ліворуч. Прибираю ногу з педалі газ. Машина все одно тримає швидкість 75 км/год. Пригальмовую під час об'їзду вантажівки. Коли відпускаю гальма, машина знову розганяється до 75 км/год. Піднімаюся на естакаду, що веде до Південного мосту. Навіть під нахилом із увімкненим кондиціонером машина тримає задану швидкість.
Підвіска автомобіля жорсткіша, ніж у Кіа Rіо та Hundai Аccеnt, така сама, як у старого Aveo. Проте через кращу шумоізоляцію стуку від дрібних ям майже не чутно. Розганяється машина швидше, ніж попередня модель, тут двигун на 29 к.с потужніший.
Розганяю машину до 110 км/год. Роблю різкі маневри під час обгону двох автомобілів. Машина не парусить, як попередня Aveo, нахиляється вбік менше, ніж Кіа Rіо. Кермо на швидкості легке, не набирає ваги.
По дорозі до Пирогово заїжджаю на грунт біля лісосмуги. Великі 16-дюймові колеса легше проїжджають нерівності, ніж 13-дюймові старого Aveo. Однак великих схилів краще уникати. Бампер машини низький, як і у Lanos.
Під час зливи випробовую гальма автомобіля. Розганяюся до 40 км/год й тисну на гальма — спрацьовує антиблокувальна система гальм і за 4 метри воно стоїть. Потім розганяю до 35 км/год і двома обертами керма повертаю ліворуч, поступово додаю газу. Авто не заносить. Його нахиляє не так сильно, як Кіа Rіо.
Комплектації
Седан Сhevrolet Aveo продають у трьох комплектаціях за 128,7 тис. грн, 137,33 тис. та за 142,39 тис. грн. Всі вони обладнані 1,6-літровим 16-клапанним двигуном на 115 к.с. Найдешевшу комплектацію обладнують гідропідсилювачем керма, передніми електросклопідйомниками, кондиціонером, EBD, ABS, двома подушками безпеки, магнітолою із керуванням на кермі, електропривід та підігрів бічних дзеркал і сталевими 15-дюймовими колісними дисками. До того ж у цій комплектації автомобіль позбавлений деяких приємних дрібниць, які є у машин за 137,33 тыс. грн. Це кермо, обтягнуте шкірою, зручний підлокітник водійського сидіння, футляр для окуляр, гніздо USB і вхід музичного плеєра у верхньому бардачку, два додаткові динаміки магнітоли, підігрів передніх сидінь.
Також у "Авео" середньої комплектації є круїз-контроль, задні електросклопідйомники, протитуманні фари, бокові подушки безпеки та шторки безпеки, бортовий комп'ютер. Але керування магнітолою на кермі немає.
Aveo повної комплектації оснащене майже так само, як і "середньої". Тільки має автоматичну 6-ступеневу коробку передач і керування магнітолою на кермі.
Переваги
+ наявність комплектацій із круїз-контролем
+ багато місяця для високих пасажирів на задньому сидінні
+ місткий багажник
+ найвищі бали із безпеки у краш-тесті "Євро НКАП" - міжнародної лабораторії перевірки якості
+ кермова колонка регулюється на себе
+ великий діапазон регулювань водійського сидіння
Недоліки
- наявність лише одного бензинового двигуна 1,6 л. Немає менш потужних і дизельних версій
- у базовій комплектації штатна магнітола не читає флешок
- низький звіс переднього бампера
- немає підсвітки у бардачках
Коментарі
2