субота, 04 березня 2017 11:35

5 історій іспанських автомобільних емблем
5

Історія автомобілебудування в Іспанії налічує більше ста років. Найбільш відомою іспанською маркою машин вважають SEAT. Але окрім неї, існують ще не менш значущі автокомпанії.

Gazeta.ua пропонує добірку історій іспанських автологотипів.

Hispano-Suiza

 

Це іспанський аналог Rolls-Royce. Компанію створив у 1904 році в Барселоні швейцарській інженер Марк Біркігт. Виробляли автомобілі класу "люкс".

Капоти автомобілів цієї марки прикрашає злітаючий лелека.

У часи Першої світової війни такий лелека був емблемою на літаках ескадрильї французького льотчика Жоржа Гінеме. Його ескадрилью вважали найвідчайдушнішою. А лелека символізував окуповані німцями Ельзас і Лотарингію. Одного разу літак капітана Гінеме не повернувся. Його товариші по службі говорили, що він піднявся занадто високо, щоб повертатися на землю. На честь капітана Біркігт взяв емблему лелеки на свої автомобілі. А виліпив фігурку скульптор Франсуа Базена. Він літав на винищувачі в ескадрильї Жоржа Гінеме.

Aspid

 

Наймолодша іспанська компанія. У 2008 році "Aspid" заснував іспанський інженер та автоконструктор Ігнасіо Фернандес. Він хотів створювати спортивні автівки люкс-класу. Логотип машин зобразили у вигляді змії. Аспіди - це велике сімейство отруйних змій. На емблемі символізує агресивність та швидкість.

Tramontana

 

З іспанської назва марки перекладається як "холодний північний вітер". Компанія працює з 2000 року на Коста-Брава. Виготовляє ексклюзивні боліди. Бітурбовані 12-циліндрові двигуни розвивають потужність 720 к.с. Розганяють машину до першої "сотні" за 3,6 секунди. Їхніми постійними клієнтами є здебільшого колекціонери. На логотипі Tramontana зобразили силует птаха і назву компанії під ним.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як тварини рекламують автомобілі: 9 реклам

Seat

 

Власником марки є компанія Volkswagen Group. Її створили у 1950 році. SEAT є абревіатурою від - "Іспанське співтовариство легкових автомобілів для туризму".

З 1950 року емблемою машин був напис SEAT. З 1980 року почали зображати лише першу літеру S сірого кольору в червоному обрамленні. Це символ пристрасті і динаміки. Востаннє логотип змінювали в 2012 році. Тоді в літері зменшили кількість смуг. Таким чином іспанські дизайнери підкреслили чіткість ліній і елегантність марки.

Hurtan

 

Компанія виготовляє ретроавтомобілі ручної роботи. Історія марки починається в 1967 році. Її засновником став Хуан Уртадо Гонсалес. У провінції Гранада він відкрив свою першу майстерню з ремонту кузовів автомобілів. Там чоловік почав експериментувати з дизайном і винаходами. Назва марки - це поєднання імен засновника.

Сьогодні Hurtan випускає моделі Albaycin і Grand Albaycin, ціною від 150 тис. євро.

Зараз ви читаєте новину «5 історій іспанських автомобільних емблем». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі