четверг, 11 декабря 2008 15:19

Українці вибрали улюблені продукти року

Відбулася восьма урочиста церемонія нагородження переможців  Міжнародного конкурсу "Вибір року-2008". Претендентами на високе звання "Вибір року-2008" були більш як сотня вітчизняних і зарубіжних компаній у понад 100 номінаціях. Статус "Краща горілка" з великим відривом від інших претендентів, отримав лідер вітчизняного алкогольного ринку торговельна марка "Хортиця".

— Результати показали реальні переваги людей! Виграли ті товари і продукти, які дійсно популярні серед споживачів. Мені особливо приємно, що вже не вперше ми перемагаємо. Отже, люди люблять і вибирають "Хортицю" за абсолютну якість.— каже директор з якості ТМ "Хортиця" Олексій Тихонов.

Вибір переможця відбувався за результатами досліджень, що відображають реальні вподобання людей. Ще одна особливість фестивалю-конкурсу — це міжнародний аудит. Його здійснює одне з найавторитетніших агентств світу — Delloitte — яке перевіряє результати церемонії "Оскар" в Голлівуді. Це дозволяє говорити про високий рівень довіри, тому що саме споживачі визначають справжніх переможців.

Люди люблять і вибирають "Хортицю"

За словами Ганни Руденко, директора конкурсу в Україні, "Вибір року" — загальновизнаний рейтинг, який визначає кращі товари й послуги на українському ринку. Перемога в нашому конкурсі демонструє лояльність до бренду і прихильність людей до тієї чи іншої торгової марки. "Хортиця" перемагає вже не вперше, і це говорить про те, що споживачі люблять цей бренд".

ТМ "Хортиця" стає переможцем конкурсу "Вибір року" другий рік поспіль. Перемога у "Виборі року-2008" — ще одне підтвердження абсолютної якості "Хортиці", підтвердженої експертами. Її сьогодні любить і вибирає кожен третій українець.

Сейчас вы читаете новость «Українці вибрали улюблені продукти року». Вас также могут заинтересовать свежие новости Украины и мировые на Gazeta.ua

Комментарии

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі