На Полтавській станції швидкої допомоги щодня на виклики виїжджає 13–15 машин. Відповідно до нормативів, має бути 30. Автомобілі є. Лише на них немає кому працювати водіями.
— Шофери до нас не хочуть йти через низьку зарплату. Хоча в них вона більша, ніж у фельдшера і лікаря, який тільки прийшов працювати, — говорить головний лікар станції швидкої допомоги Олександр Лавренко, 57 років.
У шофера третього класу з усіма надбавками, виплатами за нічні зміни тощо — "чиста" зарплата становить 800 грн. Нині на станції майже 40 вільних вакансій.
— Мало хто витримує подібний графік роботи. Вночі всі сплять, а ти на роботі. Вдень, коли треба їхати швидко, по місту не проїдеш, бо автомобілів у три ряди, — каже Лавренко.
У середньому одне авто виїжджає на один виклик у годину.
— Крім того, ще й хворого треба інколи нести, бачити смерть, аварії, курйозні випадки, — зазначає головний лікар.
Інших працівників на станції швидкої допомоги вистачає.
Комментарии