— 25 вересня поїхала з чотирирічним сином Владиком у дитячу лікарню в Південно-Західний район за випискою, — скаржиться 43-річна Валентина Ткаліч із Черкас. — Сіли в маршрутку N5. За дві зупинки до виходу дитина почала рвати. Владик став блідий. Із ним раніше подібного не траплялося. А я не встигла зрозуміти, чого так сталося.
Кондуктор почала кричати, мовляв, треба з собою возити кульки. На наступній зупинці вилила відро води ледь не під ноги. Вимагала, щоб я виходила із маршрутки.
Номер машини жінка не запам"ятала, як звати кондуктора, не знає. Описує її як білявку, із короткою зачіскою, огрядну, на вигляд років 40.
— Я була шокована і не записала прізвище кондуктора. Прийшла до лікарні й купила тест на ацетон. Думала, може, це стало причиною рвоти. Але, слава Богу, в дитини все гаразд. Однак той інцидент залишив осадок.
Таких кондукторів треба карати, вважає начальник міського відділу транспорту 47-річний Євген Кімлика.
— Якби жінка звернулася до нас у письмовій формі, ми звернулися б до перевізника маршруту N 5 АТП "17127". Кондуктор повинна була, навпаки, надати допомогу і дитині, і матері, а не кричати й ображати.
Начальник відділу перевезення Віра Завалій запевнила, що розбереться із цією ситуацією.
— Якщо факт підтвердиться, то ми викличемо Валентину Ткаліч, щоб кондуктор попросила у неї вибачення. У нас були навіть випадки, що після цього люди починали дружити між собою, — розповідає Віра Іванівна.
Комментарии