На болотах назріває транспортний колапс

Через західні санкції російська логістика зазнає шалених втрат. Адже імпорт останнім часом удвічі перевищує експорт, в центрі країни накопичуються контейнери, а в портах їх навпаки - бракує. Що відбувається?

У Росії фіксують різке загострення проблеми із доставкою товарів.

Логістичні проблеми, викликані екстреною переорієнтацією торгівлі з Європи на Азію, поки що не вирішуються. Контейнери з імпортними товарами важко потрапляють у Росію, і в половині випадків неспроможні повернутися назад.

...у центральній Росії на ключових транспортних вузлах спостерігається велике скупчення контейнерів - везти в них назад на Схід нічого...

Контейнерний імпорт у вересні третій місяць поспіль перевищував експорт більш ніж удвічі, що посилило нестачу фітингових платформ для вивезення контейнерів із портів, у портах зібралося на чверть більше імпорту, ніж можна вивезти. А в цей час у центральній Росії на ключових транспортних вузлах спостерігається велике скупчення контейнерів - везти в них назад на Схід нічого, основний експорт - це сировина чи продовольство.

Така сама ситуація і із залізничними перевезеннями. Доставка 40-футового контейнера з Шанхаю до Москви обійдеться вже у $9300 проти $8300 у серпні, а термін доставки складе вже близько 1,5 місяця замість трьох тижнів.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі