Укрзалізниця: за що "пішли" голову правління Лященка

Цікава історія розгортається довкола УЗ. Тут періодично знаходять собі притулок корупціонери різного штибу. Щодо самого Лященка - обшуки у справі про корупцію НАБУ провело у нього ще 1,5 року тому. Однак звільнили з посади його лише зараз. Чому?

Бодрий ранок, хунта! Вчора на ніч стало відомо, що у відставку з посади голови правління Укрзалізниці подав Євген Лященко. При цьому в новинах кажуть, що він лишається членом правління. Це означає, що він не втратив всю довіру - тобто не "партизанив" у своє задоволення собі на "довольствіє". Але чимось його нове начальство все-таки невдоволене.

Нове начальство - це новий міністр інфраструктури Олексій Кулеба з Юрієм Голиком в бекграунді (це по роботі в офісі президента під час війни) і новий радник президента Олександр Камишін з тим таки Голиком в бекграунді (це по роботі в Укрзалізниці ще під час Великого будівництва).

З чим можна не справитись в очах начальства, якщо ти не "партизан"? Це провалити якийсь напрямок роботи. Те, що Укрзалізниця планомірно втрачає вантажопотік - це, на жаль, не сенсація, бо Путін розвалив багато виробництв. Просто менше що є возити.

Ахметов продовжує тягати свою руду, але йому тарифи УЗ як завжди високі, тому деякі медіа постійно накручували градус напруги. Але хто такий Ахметов для Зеленського зараз, щоб танцювати під його дудку?

Тож у мене одна ідея - і вона на графіку. Я взяв з "Прозорро" усі тендери "Центру забезпечення виробництва" УЗ (це основний тендерний підрозділ залізниці) за останні роки і перевів їх у долари, щоб відокремити девальвацію гривні (якщо кому цікаво - можу оригінал в екселі прислати).

Маємо перший великий провал у 2020 році, коли Зеленський з Єрмаком вичищали спадок Авакова, і через кадрову чехарду не встигали налагодити нормальні потоки. І з заходом Камишіна тоді якраз ситуація налогодилась. Провал 2022 зрозумілий - війна зупинила все. А потім розвал стосунків Кубракова і Голика привів на вершечок Лященка. І ситуація знову почала налагоджуватись.

...детективи НАБУ розвалили внутрішньозалізничну вертикаль СБУшника Артема Шила, з яким у Лященка ще до роботи в УЗ були ділові стосунки на рівні кума

Потім детективи НАБУ розвалили внутрішньозалізничну вертикаль СБУшника Артема Шила, з яким у Лященка ще до роботи в УЗ були ділові стосунки на рівні кума. Кілька детективів реально звільнились із НАБУ і зайшли у внутрішню безпеку УЗ. Після цього тендерні потоки, де з відсотка і формулась неуставні стосунки, знову впали. Як видно з графіка, за три чверті цього року УЗ протендерило вдвічі менше за торішні показники. А значить, новому керівництву ще є квартал дотендеритись до старих показників.

В Інтерфаксі пишуть, що вірогідними кандидатами є Олег Перцовський із пасажирських перевезень, Вячеслав Єрьомін із вантажних перевезень і Роман Черніцький із колійного господарства (я його ще з часів Дубневича пам'ятаю). Кого оберуть - реально не знаю, інтерфаксівці кажуть, що Перцовський в приорітеті. Поживем-побачим.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі