Сьогодні б'юті-індустрія переважно зорієнтована на жінок. Часто чоловікам пропонують один мультизабіс для всього - миття голови, тіла.
Але так було не завжди. У 1970-х роках в Європі й Америці під час розвіту культури хіппі в моді були вуса, пишне й довге волосся, повідомляє Boredpanda.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Фото туманного Лондона початку ХХ ст.
В газетах і журналах можна зустріти деталізовані описи чоловічих стрижок, а також рекламу лаків для волосся, шампунів для вусів и гребінців на всі випадки життя.
За минулі роки індустрія дуже еволюціонувала.
Американські супермаркети пройшли багато трансформацій крізь століття. З роками змінювались продукти, упаковки, сервіс і самі клієнти.
Колись можна було побачити в залі магазину невеликий автомобіль, відсутність пластикових пляшок з солодкою водою чи домогосподарку в бігудях і піжамі. Найцікавіші вінтажні фото пропонуємо переглянути у фотопідбірці.
Коментарі