понеділок, 17 грудня 2012 05:00

Магазин відшкодує втрачені речі

"Пішов до супермаркету електроніки за новим тюнером. Перед тим був на ринку й купив зимові речі — два светри й куртку. Щоб не йти до залу з великим пакетом, залишив його у камері схову в холі магазину. Коли повернувся, пакета не було. Охоронець каже, що нічого не бачив, бо щойно заступив на зміну. А директор магазину запевняє, що за зниклі з кабінок речі адміністрація відповідальності не несе. Це справді так? Хто ж мені має компенсувати вартість втрачених речей?"

Запитує Василь Кобильченко, 28 років, із селища Стрижавка Вінницького району

Відповідає вінницький юрист Юрій Шевчук, 31 рік:

— Те, що адміністрація торговельних закладів намагається уникнути відповідальності за вкрадені речі, неправильно.

Статтею 937 Цивільного кодексу України встановлено, що номерний жетон, який отримує покупець у магазині, підтверджує факт прийняття речей на зберігання. Розміщення особистих речей в камері схову торгового приміщення означає, що весь ризик переходить на зберігача.

Магазин зобов'язаний забезпечити цілісність речі. У випадку, коли речі викрадено або пошкоджено, збитки, завдані власнику речей, відшкодовує зберігач. У разі втрати та нестачі речей — у розмірі їх вартості, у разі пошкодження — у розмірі суми, на яку знизилася її вартість. Тому заяви магазинів, що вони не несуть відповідальності за речі, не відповідають дійсності.

Якщо ваші речі вкрали або пошкодили в камері схову, слід негайно звертатися до адміністрації магазину. Факт крадіжки необхідно зафіксувати письмовим актом із залученням інших покупців як свідків. Також викликати міліцію.

Зараз ви читаєте новину «Магазин відшкодує втрачені речі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі