Українська Прем"єр-ліга підписала контракт з компанією IMG терміном на два з половиною роки. Про це сьогодні на прес-конференції заявив директор з розвитку об"єднання Вадим Галаган.
IMG та Прем"єр-ліга почали співпрацювати у листопаді цього року. Компанія займається поширенням українського футболу у світі (за винятком Росії, Прем"єр-ліга самостійно реалізовує медіа-права на цій території). Вже є перші результати. Матчі української першості дивляться у Польщі, Румунії та Вірменії. Популярністю користуються поєдинки за участю грандів - "Динамо", "Шахтаря", "Металіста" та донецького "Металурга".
Компанія IMG займається просування матчів за участю 11 клубів, які входять у телевізійний пул Прем"єр-ліги. Решта п"ять клубів до цією категорії не відносяться ("Динамо", "Металіст", "Дніпро", "Арсенал", "Кривбас"). Віталій Данілов заявив, що з наступного сезону буде єдиний телевізійний пул.
- У мене є впевненість, що з наступного сезону у нас буде єдиний пул. Зараз його створити не вдалося. В п"яти команд вже були договори з телекомпаніями, які розраховані до кінця сезону. Але, в майбутньому буде єдиний пул. Все-таки керівники клубів - дуже розумні люди і вони розуміють, що у результаті це буде вигідно всьому українському футболу – підкреслив президент УПЛ.
Сума контракту не розголошується. Крім фіксованої суми винагороди, клуби будуть отримувати бонуси.
Генеральний директор IMG Media в країнах СНД та Балтії Олександр Вайнштейн заявив, що українською Прем"єр-лігою більше цікавляться у Східній Європі та країнах з великою українською діаспорою. Проте з часом матчі вітчизняної першості можуть з"явитися на телеканал провідних футбольних країн світу – Італії, Англії, Німеччини. Для цього потрібно три-чотири роки.
З наступного сезону телеканал "Футбол" займеться виробництвом оглядів турів Прем"єр-ліги, які також будуть реалізовуватись компанією IMG. Директор каналу Олександр Денисов і представники Прем"єр-ліги завірили, що будуть боротися за покращення якості телевізійних трансляцій.
Коментарі
1