субота, 04 травня 2019 23:24

"Машину привезли з Америки. Вартує 400 тисяч доларів"

Автор: Леся Лавриченко
  Олександр Папанов стоїть біля своєї машини БМВ. ” Автоспорт — не дешеве заняття. За день тренувань стирається дуже багато коліс”, — каже пілот
Олександр Папанов стоїть біля своєї машини БМВ. ” Автоспорт — не дешеве заняття. За день тренувань стирається дуже багато коліс”, — каже пілот

— У моїй машині 286 кінських сил. Займаюся дрифтом — керуванням автомобіля в заносі, — розповідає гайсинський підприємець Олександр Папанов, 45 років. Запрошує проїхатися разом із ним. У салоні БМВ вдягаю шолом, мене фіксують ременями безпеки. Коли машина розганяється й починає дрифтувати — охоплює страх. Стає спекотно. Водій зменшує швидкість і зупиняється.

З Олександром зустрічаємося на аеродромі в райцентрі Умань на Черкащині. Тут він тренується, готуючись до змагань, які відбудуться на летовищі 18–19 травня. Будуть дрифт-таксі та турнір із дрег-рейсингу — автомобільних перегонів на дистанції у 402 м. Участь візьмуть пілоти з України, Молдови та інших країн Європи.

— У Вінниці є три автомобілі, готові до змагань європейського рівня, — в мене, Андрія Гальчинського й Руслана Шевчука, — каже Олександр. — Четверте авто зараз будує Роман Пшец — пілот Вінницької федерації дрег-рейсингу та дрифту. Ми їх робимо з однаковими кузовами та двигунами. Так легше діставати запчастини, налаштовувати комп'ютерну техніку. Всім цим займається наш друг Руслан Шевчук

У червні мине рік із часу, як Олександр Папанов почав займатися дрифтом. Уперше автомобільні змагання побачив три роки тому.

— Тоді потрапив на спортивні змагання. Так захопило, що вісім годин стояв як укопаний. Потім побачив у соцмережі, як в Одесі проходив турнір із дрифту. Поїхав туди — і захворів цим. Записався на навчання до Андрія Гальчинського. Спершу купив собі для їзди "Жигулі", а потім "БМВ".

Автоспорт — не дешеве заняття. За день тренувань стирається дуже багато коліс. Запасні беремо вживані. Буває, що хтось дарує. Раз на тренуванні потрібно було поміняти колеса на автомобілі. Наші болти не підійшли. То механік зняв деталі у припаркованої іномарки. Покатаємося і повернемо, сказали власнику машини.

Якщо ж, не дай Бог, стається аварія, то пілот ремонтує авто за свій рахунок.

Олександр повертається в салон машини. Ковзає по асфальту у поворотах. Коли гума стирається і з-під машини починають летіти іскри, друзі показують пілоту, аби їхав на місце, де стартував.

До змагань автомобіль Олександра ще фарбуватимуть та обклеюватимуть логотипами.

Майданчик для заїздів на уманському летовищі розділено на дві зони. В одній тренуються з дрифту, в іншій — тестують автомобілі для дрег-рейсингу. Йдемо дивитися.

На місці для старту стоїть машина чорного кольору. З обох боків намальований козак із вовком і напис: "Характерник".

— Машину привезли з Америки. Вартує 400 тисяч доларів, — говорить президент Вінницької федерації дрег-рейсингу і дрифту Андрій Гальчинський. — Має чотири тисячі кінських сил. До 100 кілометрів розганяється за секунду. Працює на метанолі (спирт. — Газета). В Умані тестуємо її вперше.

На світлофорі біля старту загоряється зелене світло — і машина зривається з місця. За кілька секунд вона на фініші. Проїхала дистанцію у 402 метра.

— Ого, як швидко, — вигукує хлопчик років 10. — Я навіть камеру на телефоні не встиг увімкнути.

Авто повертається на місце старту. Техніки починають готувати його для нового заїзду.

Зараз ви читаєте новину «"Машину привезли з Америки. Вартує 400 тисяч доларів"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Найбільше читають