пʼятниця, 28 червня 2019 15:41

Ізраїль

Мама і я давно мріяли потрапити до Ізраїлю. Та почули, що багатьох українців туди не пускають. Знімають з літака і відправляють назад без пояснень. Вирішили піти коротшим шляхом і трохи зекономити. Купили квитки до Єгипту. Там у готелі взяли екскурсійний тур до Ізраїлю. Виїзд був о 19:00. Опівночі прибули в місто Таба на кордоні між Єгиптом та Ізраїлем. П'ять годин проходили митний контроль. Звернула увагу на одну пару. Гарні, ніжно трималися за руки. Половині з двохсот людей, що їхали з нами, ­дозволу на в'їзд не дали. Нам із мамою пощастило — пустили. Хоча довго допитували й перевіряли дані. Далі поїхали автобусом по святих місцях Ізраїлю. Найперше відвідали Мертве море.

Гід пояснив правила купання. Сказав, коли людина зробить більш як п'ять ковтків солоної води — помирає. Попробувала зануритися — не виходить. Вода масляна, неначе хтось вилив у неї гліцерин. Згадала, що люди виставляли схожі світлини. Відчуття неймовірні. Коли ­намагаєшся змити з себе цю воду, потрібно намилитися. Шкіра неначе намащена гліцерином. Добре, що біля моря стоять душові кабіни. Потім повезли до річки Йордан. Там занурилися. Хоч вода видається брудною, білі сорочки, в яких купалися, залишилися чистими.

Дівчина не ходила з нами по екскурсіях — та, якою я милувалася. Плакала в автобусі… Чоловіка не пропустили на кордоні. А їй дали дозвіл. Коли ми йшли до храму Різдва Христового, зустріли ту дівчину. Та вона звернула в інший бік.

— Ти не туди йдеш, — кажу їй.

— Я знаю куди мені треба, — відповідає.

Коли вийшли з храму, нас вузенькими вуличками міста повели до Стіни плачу. Дороги викладені бруківкою. Здивувало побачене. Під вікном на рівні другого поверху була залізна решітка і по ній гуляла дитина. Біля Стіни плачу нам сказали, що жінки йдуть направо, чоловіки наліво. Я залишила записочку з бажаннями. Потім до мене підійшов ізраїльтянин. Вирішив познайомитися. Запитав, звідки я. Сказав, що чув про Гайсин. Вони щороку їздять в Умань як паломники.

Коли повернулися до автобуса, тієї дівчини не було. Вирішила залишитися в Ізраїлі, бо в неї тут тітка.

Зараз ви читаєте новину «Ізраїль». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua