субота, 18 жовтня 2008 16:07

Телеканали почали публікувати розцінки за розміщення передвиборчої агітації

Телеканали почали публікувати розцінки за ефірний час для розміщення матеріалів у рамках передвиборчої агітації.

Відповідні оголошення ряду телеканалів розміщені у газеті "Голос України" за 17 жовтня.

Так, вартість однієї секунди ефірного часу телеканалів "Інтер" та "Інтер+" становитиме від 49,14 до 7 тис. 903,3 грн., залежно від часу показу; телеканалу "Ентер-фільм" - від 42,42 до 82,48 грн., телеканалу "Ентер" – 27,27 грн. за 1 секунду, незалежно від часу доби, ТОВ "ТРК "Експрес-інформ" та ТОВ "Телерадіокомпанія "НБМ" – 34,26-107,04 грн. за 1 сек, повідомляє УНІАН

Зараз ви читаєте новину «Телеканали почали публікувати розцінки за розміщення передвиборчої агітації». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі