Підвищення популярності української мови і української книги вимагає створення маркетингової програми і мільярдів доларів інвестицій, вважає віце-прем"єр України Борис Колесников.
"Як її (українську мову - ред.) прищепити? Поки не буде інвестицій в мільярди доларів в розвиток української мови, - не буде української мови", - заявив віце-прем"єр на 7-ій Ялтинській щорічній зустрічі в суботу.
Коментуючи переважання російських книг на книжковому ринку в Україні, Колесников сказав: "Так склалося. Треба зробити маркетингову програму, щоб українська мова була модною".
Він закликав "прибрати демагогію" з цього питання і не заявляти, що "все гине".
Як писала раніше Gazeta.ua, віце-президент Української ліги із зв"язків із громадськістю, автор дослідження "Мовний баланс України" за 2008-2009 роки Олег Медведєв переконаний, що без обов"язкових квот на використання в тих чи інших сферах життя українська мова за кілька поколінь може втратити комунікативну функцію і перетворитися на мертву мову.
Медведєв пояснив, що у дослідженні на підставі статистичних та соціологічних даних аналізується співвідношення вживання української та російської мов у приватному та різних сферах громадського життя.
Коментарі
11