вівторок, 04 липня 2017 06:06

"Ніколи не знатимеш, хто сидить поруч — мільйонер чи робітник"

— Не планувала переїзд у Сполучені Штати. Все сталося спонтанно. Сказала чоловікові — їдемо. Через два місяці були в літаку. Речі зібрала за день до відльоту, — розповідає 32-річна Христина ­Балу­шка. Вісім років живе в американському місті Г'юстон, куди переїхала з Одеси.

— Дуже гарно знала мову, але її важко було сприймати на слух, — каже Христина. — Довелося звикати їздити на шосе. Вони переплітаються посеред міста. Не можна рухатися повільніше ста кілометрів на годину.

В Америці люди не переймаються, як нагодувати родину, чим платити за житло. Більшість прагнуть допомогти іншим. Квартири та автомобілі не замикають. Двері ставлять прості, як у нас на кухні. Можна спокійно залишити велосипед, і ніхто його не візьме. Також менше звертають увагу на зовнішність. Не акцентують на своїх доходах. Ніколи не знатимеш, хто сидить поруч — мільйонер чи робітник.

Сумую лише за батьками. Бачимося з ними тричі на рік. Не вистачає Карпат і Чорного моря. Усе інше можна привезти у валізі. Із кожної поїздки з батьківщини везу карпатський чай.

В Україні здобула економічну освіту. Завжди мріяла стати модельєром. Із 12 років пробувала шити собі одяг. Тому вступила в американський коледж у тиждень приїзду. Два роки навчалася. Тут дозволяють самому обирати кількість навчальних годин. Я брала по максимуму. Знання з українського університету були застарілими, хоч і послужили "тренажером для мозку".

Під час навчання познайомилася з дизайнеркою, яка мала свій бутик. Напросилася до неї на практику. Пізніше стала продавати свою лінію одягу. За це віддавала власниці половину доходу.

Паперові квіти почала робити випадково. Викладачка в коледжі попросила зробити їх для фотосесії. До того ніколи цим не займалася. Навчилася сама за ніч. Із кожною новою квіткою розуміла, що то — моє покликання.

Через два роки після переїзду створила власний бренд "Балушка: мистецтво паперових квітів". Зареєструвалася як приватний підприємець. Спочатку відкрила просту форму підприємництва — DBA (ведення бізнесу. — ГПУ). Це займає годину і коштує 16 доларів (417 грн. — ГПУ). Розповідала про квіти всім знайомим, зробила веб-сайт, відкрила онлайн-магазин.

Прикрашаю вітрини, галереї, домівки людей. Оформлюю музичні фестивалі та урочисті події. Співпрацюю з мережами великих магазинів. Роблю квіти для тижня моди в Нью-Йорку.

У США нормально не заробляти грошей на своєму бізнесі до п'яти років. На квітах почала отримувати прибуток одразу. Кошти у справу вкладала з доходів поступово, щомісяця. Зараз маю корпоративну форму підприємництва. Вона складніша і потребує більше грошей. Найняла бухгалтера, бо податкова система тут заплутана.

260 гривень коштує найдешевша паперова квітка бренду "Балушка". Найдорожча обійдеться в 5218 грн. Якщо прикрасу привезуть у коробці, її вартість зросте з 5 тис. грн до 39 тис. грн. Для виготовлення квітів використовують спеціальний папір. Він добре гнеться, тримає форму, має багато варіантів кольору. Наприклад, буває позолочений чи з перлинним блиском.

На створення однієї квітки йде від 30 хв. до 7 год. залежно від її розміру та деталей. Є 30 різновидів прикраси розміром від 1 см до 2,5 м. Із них створюють різні композиції на стінах. Кожна — неповторна. Стенд прикрашають квітами, і вже готовий встановлюють у приміщенні.

Зараз ви читаєте новину «"Ніколи не знатимеш, хто сидить поруч — мільйонер чи робітник"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі