У Києві можуть скасувати блокування коліс автомобілів через фінансову кризу.
В останні місяці у цьому році майже на кожен п"ятий випадок блокування виїжджала міліція, а на кожен четвертий приїжджала служба допомоги заблокованим водіям. Кожен третій відмовлявся платити, вимагаючи повістки в суд.
Були й такі, які кидали авто до вечора, знаючи, що після 20 години машину все одно залишать у спокої.
"Останнім часом київські суди опинилися під зав"язку заваленими розглядами стосовно блокування коліс. Кожен, у кого є час, вплутуються в позов, адже такі справи завжди виграшні: правила дорожнього руху не передбачають "взування" за несплату паркування. Отже, оскільки ніхто нікому дану послугу не замовляв, то і платити відповідно немає за що. Це, мабуть, і стало причиною зникнення працівників Київтранспарксервісу. Для того, щоб тримати такий солідний штат, потрібні хороші прибутки, а працювати збитково ніхто не стане. Вважаю, практика блокування застаріла, і у найближчому майбутньому міськрада її заборонить. Хтось із депутатів може добре пропіаритися", - зазначив адвокат Микола Лукаш.
Не влаштовує автомобілістів і відсутність у місті парковок.
"На мою думку, Київтранспарксервіс повинен займатися організацією парковок, а не загрібанням грошей. Поки вони не побудують справжніх парковок, добровільних платежів від водіїв не буде", - знизуючи плечима говорить киянин, власник авто.
У Київтранспарксервісі про подальші плани говорити відмовилися, посилаючись на те, що директор підприємства Олена Поліщук у відпустці, а заступники кадрових питань не знають, пише видання. На гарячій лінії Київтранспарксервісу і зовсім нас запевнили: екіпажі блокувальників, як і раніше, працюють у місті.
Як повідомлялося раніше, в липні цього року у Києві з"явилося 30 нових паркоматів.
За матеріалом Комсомольская правда
Коментарі