Якщо відключення електроенергії є тривалими і масштабними, абоненти можуть відчувати складнощі зі зв'язком та інтернетом.
Мобільні оператори Vodafone, lifecell та Київстар пояснили, чому під час відключень світла у них почав зникати як голосовий звʼязок, так і мобільний інтернет. Про це передає Liga.Tech.
Представники мобільних операторів роз'яснили, що через відключення електроенергії базові станції втрачають живлення. А оператори не встигають доставити скрізь генератори.
"Це пов'язано з тим, що доставлення альтернативних елементів живлення одночасно до великої кількості базових станцій та технічних майданчиків потребує часу", – йдеться у відповіді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому одним вимикають світло постійно, а іншим – зовсім ні. Пояснення ДТЕК
Робота обладнання мобільних звʼязку та інтернету залежить від електропостачання. Усі базові станції оснащені резервними джерелами живлення – батареями, які автоматично вмикаються, коли припиняється централізоване електроживлення. У середньому вони можуть забезпечувати роботу протягом 4-5 год. після вимкнення електроенергії, згідно з поясненнями операторів.
Якщо це прогнозоване відключення або короткострокова відсутність живлення, мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує роботу. Але якщо за цей час живлення не з'являється – доводиться переходити на генератори.
22 жовтня російські окупанти знову здійснили масовану ракетну атаку на енергетичні об'єкти західних регіонів.
У Києві запровадили стабілізаційні вимкнення світла. Господарюючі суб'єкти просять обмежити використання зовнішнього освітлення фасадів офісів, ресторанів, торгових центрів.
Росіяни вдарили по енергетичній інфраструктурі України, бо нічого не можуть досягти на полі бою, сказав президент Володимир Зеленський.
Коментарі