середа, 13 червня 2007 09:09

Хрюша та Степашка знімуться в рекламі

Телекомпанія "Клас" передала компанії Procter & Gamble права використання на її підгузниках образів персонажів "На добраніч, малюки!" Хрюші та Степашки.

Рекламна кампанія підгузників почнеться 1 липня, розповів директор з маркетингу засобів дитячої гігієни "Procter & Gamble Східна Європа" Геннадій Жилінський.

Фінансові умови операції в P&G розкрити відмовилися.

P&G уклала з "Класом" трирічний контракт. При цьому, за словами Жилінського, у "обох сторін є бажання продовжити співпрацю і далі". "Всі жителі СРСР пам"ятають програму "На добраніч", - відзначив він.

У планах P&G виведення підгузників з Хрюшею та Степашкой на ринки країн СНД. Програма популярна на Україні, в Білорусії і Казахстані".

До бренду радянських часів транснаціональні корпорації в особі P&G звернулися вперше. До цих пір P&G використовувала виключно діснеївських персонажів.

Поява у продажу підгузників з Хрюшею та Степашкой не тільки підвищить впізнаваність бренду Pampers, але і приверне увагу до програми "На добраніч", відзначають експерти, повідомляє NEWSru.


Зараз ви читаєте новину «Хрюша та Степашка знімуться в рекламі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі