четвер, 19 липня 2018 10:17

Замість дискредитації досвід аеропорту "Київ" можна використовувати для модернізації регіональних аеропортів - ЗМІ

  Журналісти "112 каналу" дійшли висновку, що модель розвитку аеропорту "Київ" могла б бути прикладом для модернізації регіональних аеропортів в Україні
Журналісти "112 каналу" дійшли висновку, що модель розвитку аеропорту "Київ" могла б бути прикладом для модернізації регіональних аеропортів в Україні

Модель розвитку аеропорту "Київ" могла б стати прикладом для модернізації регіональних аеропортів в Україні. Такого висновку дійшли журналісти "112 каналу".

У статті "Працює всюди, крім України. Державно-приватне партнерство на прикладі аеропорту "Київ" говориться про зростаючу роль державно-приватного партнерства в реконструкції саме авіаційної інфраструктури. Тільки за останні десятиліття обсяг приватного капіталу в цю галузь досяг $90 млрд. Успішні ДСЧ-проекти реалізовані в країнах Західної Європи і Чорноморського басейну - від Грузії до Болгарії. В Україні такий досвід є тільки у Міжнародного аеропорту "Київ". Однак замість того, щоб використовувати апробований механізм для модернізації аеропортів в Чернівцях, Одесі, Івано-Франківську чи будь-якому іншому місті, в нашій країні "доклали всіх зусиль, щоб його дискредитувати".

Нагадаємо, 2010 року в результаті конкурсу нерухоме майно аеропорту перейшло в 49-річну оренду інвестору - ТОВ "Майстер-Авіа". Компанія виконала всі інвестиційні зобов'язання: побудувала три нових термінали, нові перони, закупила техніку, працевлаштувала колектив і погасила борги комунального підприємства, на балансі якого знаходиться злітно-посадкова смуга. Сума інвестицій перевищила $50 млн. З 2010 по 2017 роки пасажиропотік збільшився в 60 (!) разів - з 29 тис. до 1,8 млн пасажирів на рік. В аеропорт зайшло 20 нових авіакомпаній, включаючи 7 лоукостерів. "В Україні не стали винаходити велосипед і вчинили традиційно - інвестора звинуватили в порушенні умов конкурсу, нанесенні місту шкоди на 119 млн грн і одержанні неправомірної вигоди", - йдеться в матеріалі. У чому полягає ця вигода, залишається питанням, оскільки "Майстер-Авіа" досі працює у збиток, намагаючись погасити взяті на будівництво терміналів кредити.

14 червня, в день аварії літака, що здійснював рейс Анталія-Київ, аеропорт виявився заблокованим співробітниками Національного антикорупційного бюро. Протягом 19 годин вони проводили озброєний обшук. Протягом всього це часу керівники і начальники відділів перебували замкнутими без засобів зв'язку.

Зараз ви читаєте новину «Замість дискредитації досвід аеропорту "Київ" можна використовувати для модернізації регіональних аеропортів - ЗМІ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі