пʼятниця, 27 січня 2012 15:54

Львів'яни замерзають на зупинках, а в таксі не вистачає машин

Львів'яни замерзають на зупинках, а в таксі не вистачає машин

Львів'яни по 40 хвилин мерзнуть на зупинках. У нову транспортну систему міста щотижня вносять зміни, міняють схеми руху автобусів. Проте кількість самих машин не збільшується. Автобусів у автоперевізників обмаль. Частина великих ЛАЗівських автобусів зійшли з рейсів і пішли на  гарантійний ремонт заводу. Із різким похолоданням у Львові сьогодні зранку на вулиці виїхало ще менше автотранспорту.

О 7.30 на зупинці мікрорайону Сихів біля торгового комплексу "Шувар" натовп зібрався до сотні людей. Першокурсниця Надія Мирон простояла на зупинці до 8.00.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Львів паралізовано: громадський транспорт зійшов із маршрутів

"Маршрутки, які їдуть у сторону Політехніки не зупинилися. Я пропустила їх п'ять. Люди стоять злющі. Закутані по очі в шарфи, готові одне одного з'їсти. Дехто плакав від холоду і безвиході. Мені стало страшно. Я побігла додому. Від холоду уже не чула рук, і не мала голосу, щоб подзвонити. На вулиці було мінус 13".

Дівчина запізнювалась на контрольну. Мама спробувала викликати таксі. Оператор популярного в місті радіо-таксі повідомив, що вільних машин немає, треба чекати. "Таксі приїхало аж через 35 хвилин. Моя поїздка на контрольну коштувала мені 38 гривень".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Львів'яни бунтують через нову транспортну систему

"На фірму-перевізника, який обслуговує маршрут, можна подати до суду, - говорить Микола Жук, начальник управління транспорту міськради. - Інтервал руху має бути 10-15 хвилин у години пік і 15-20 хвилин у міжпіковий період. Якщо водій його не дотримується, подавайте до суду".

Оскільки з 1 січня кількість маршрутів у місті зменшили удвічі, за період 10-15 хвилин на зупинках збирається великий натовп. Автобуси залишилися маловмістимі марки "Еталон". Тому вони заповнюються на кінцевих зупинках і далі просто не зупиняються. Натовпи нагромаджуються протягом кількох годин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Свободівці" вивели за двері міськради головного "транспортника" Львова

Нагадаємо, транспортну мережу для Львова розробляла компанія "Луїс Бергер" за грантові кошти ЄБРР. Ціна новинки 533 776 євро. У Львівській міській раді запевняють, нову схему  хочуть запозичити і Черкаси.

Зараз ви читаєте новину «Львів'яни замерзають на зупинках, а в таксі не вистачає машин». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

7

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі