пʼятниця, 27 вересня 2013 10:25

Секрети піару: як "зачищають" зірок в пресі

Автор: фото:story.com.ua
 

 

"Для зірок головне, щоб кожен день-два про них згадувалося в пресі. Хоч словом, хоч буквою. Для них це означає, що їх рейтинг не падає, а ім'я чують і знають. Пам'ятаю одна наша артистка приїхала з відпочинку і набрала там пару кілограм. Їх реально було видно на тих фотографіях, які вона відібрала пресі. Попросила нас їх "пофотшопити". Я тоді не вмів професійно користуватися фотошопом, тому як міг так і прибрав з талії зайві кіло. Ми їх відправили пресі, але артистка лишилась незадоволена типу "зробили з неї уродіну". Мусили ті фотографії відправляти професійним дизайнерам і вже вони робили їх такими як треба. Далі ми падали в ноги всім Інтернет-агентствам і просили замінити знімки. В принципі преса йде з нами на контакт, бо ми всі під одне зав'язані. Одним обіцяємо ексклюзив дати якийсь, другим інтерв'ю зробити, а треті просто в хороших стосунках були з нашою зіркою. Це "а-ля постійні журналісти". Останнім вона на кожне свято, Новий рік, 8 березня, дарувала різні подарунки", - відзначає співрозмовник.

Якщо ж під статтею з'являються погані коменти, піарщики заходять з різних компів і пишуть компліменти зірці.

"Але заходимо з різних компів, щоб були різні ІР-адреси і пишемо одні лестощі. Просимо і друзів це робити. Такими коментарями перекривають негативні. А то зірки не так звертають увагу на новину про них, як на коменти. Їм цікаво, хто і що про них думає. І звісно вони будуть дуже незадоволені, якщо там буде один негатив", - каже чоловік.

Найкраще ім'я зірки "зачищають" районні газети.

"Вони всі заточені під "радянський союз" і ще й радіють, що їм зірки надсилають новини про себе. Тим більше вони не грають на скандалах, як сучасні газети. Навпаки будуть ставити лише хороше. Якщо гидоту пишуть тиражовані видання, доводилось їм навіть платити за позитив. Зірки самі дають на це гроші, якщо їм довести, що жодні методи впливу на ЗМІ не діють. А коли проводять конкурси в різних номінаціях типу "найстильніша" чи "найкрасивіша", то одна артистка двом-трьом людям сама давала по 500 гривень на телефон, щоб вони слали за неї смски. І ми кожного дня слали по 30 смс. І вона справді виграла в одній із номінацій. Обійшла трьох конкуренток", - зізнається колишній піарщик.

Зараз ви читаєте новину «Секрети піару: як "зачищають" зірок в пресі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі