середа, 10 квітня 2019 13:38

Реклама Gillette спровокувала скандал: модель плюс-сайз прозвали "китом"
5

Бренд Gillette випустив рекламу, в якій 150-кілограмова модель Анна О'брайен у купальнику позує на пляжі. Зображення підписане — "Виходь і насолоджуйся днем".

Нестандартна реклама розділила користувачів на 2 табори: одні не зрозуміли сенс посту та звинуватили бренд у пропаганді ожиріння, інші — у захваті від зовнішності моделі.

Анна О'брайен позує на пляжі
Фото: @glitterandlazers
Анна О'брайен в купальнику
Анна О'брайен в боді
Анна О'брайен в купальнику
Анна О'брайен

"Насолоджуюсь тим, що Gillette рятує китів", "Через цей пост мій телефон захворів на діабет", "Ожиріння небезпечне, бути нездоровим некруто", "Де та межа бодіпозитиву та проблем зі здоров'ям?", "Вона так чудово виглядає", "Така хоробрість заслуговує на повагу", — коментують знімок у Twitter.

На грубі коментарі Gillette відповів, що демонструє, які усі жінки прекрасні, незалежно від їхньої ваги, об'ємів, тону шкіри.

Сама ж модель зробила пост в Instagram, в якому написала: "За ці 5 днів сталося занадто багато. Я в порядку".

Останнім часом багато брендів співпрацюють із моделями плюс-сайз. Тесс Холідей знялась для рекламної кампаніїї H&M.

Зараз ви читаєте новину «Реклама Gillette спровокувала скандал: модель плюс-сайз прозвали "китом"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі