Брітні Спірс стала новим обличчям Kenzo і знялася в рекламній кампанії свіжої колекції марки під назвою La Collection Memento N ° 2. Автором фотосесії став культовий фешн-фотограф Пітер Ліндберг, а сама зйомка відбулася ще в листопаді минулого року.
Всі ці місяці і Брітні, і представники Kenzo підігрівали інтерес шанувальників, розповідаючи про "загадковий проект". Спірс стала новою музою креативних директорів бренду Керол Лім і Умберто Леона.
У кадрі Брітні з'являється в яскравих плащах, кроп-топах, екстремально високих ботфортах на шнурівці і навіть в спідній білизні, демонструючи свою підтягнуту фігуру.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Селена Гомес вразила розповнілий фігурою в бікіні
Головний елемент нової колекції марки - денім: дизайнери надихалися дебютної колекцією Kenzo Jeans, представленої в Парижі ще в 1986 році.
"Брітні - ікона сама по собі і, звичайно, королева деніму", - говорять в Kenzo.
За цю кампанію Спірс отримала значний гонорар. Ці гроші скоро, можливо, доведеться ділити з колишнім чоловіком Кевіном Федерлайном: той вимагає збільшити належні йому аліменти, що категорично не влаштовує ні саму Брітні, ні її батька, який до цих пір контролює всі фінанси 36-річної зірки. Судове слухання у справі вже призначено
Коментарі