Співак Макс Барських запустив серію одиночних вечірок в стилі #STAYHOME. Найуспішніший сингл зимово-весняного сезону "Лей, не жалей" стає ще більше танцювальним.
17 тижнів перший сингл з фінального альбому туманотрилогіі "1990" перебуває в радіоефірі по світу. "Лей, не жалей" отримав "золотий статус" цифрових продажів і прозвучав сумарно в радіоефірі близько 800 тис. разів.
Безпрецедентним для нашого шоу-бізнесу є і той факт, що протягом 8-ми тижнів трек Барських утримує лідерство головного чарту медіапорталу TopHit - Top Radio Hits, випереджаючи The Weeknd з його композицією Blinding Lights з різницею в 200 тисяч ефірів.
Пісня звучить не менш 60 тис. разів на тиждень. Мінімум 6 радіостанцій в світі щохвилини відтворюють даний сингл.
Трек Макса Барських займає лідируючі позиції хіт-парадів усіх топових радіостанцій СНД, включаючи Love Radio, Русский Хіт, Europa Plus, Русское Радио Україна, NRJ, Наше радіо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найнижче і найпринизливіше, що може зробити людина: Барських розговорився із журналістами під час туру
Новинкою Барських закликає слухачів залишатися в доброму гуморі, щоб виконувати запобіжні заходи.
8 березня співаку Максу Барських виповниться 30 років. Напередодні ювілею музиканта медіакомпанія BURDA MEDIA в Україні зробила з іменинником спецномер "Як це бути чоловіком". Номер має 2 обкладинки. Розкриває історію успіху артиста.
Коментарі