середа, 28 січня 2015 15:55

Рекламний ролик з електрокаром BMW i3 став хітом YouTube

Рекламний ролик з електрокаром BMW i3 став хітом YouTube

Рекламний ролик електромобіля BMW i3 набрав понад 3, 5 мільйона переглядів на відеохостингу YouTube.

В основі ролика лежить аналогія між інтернетом, про важливість і популярності якого ніхто не здогадувався 21 рік тому, і електромобілем.

На початку ролика показаний уривок телепрограми 1994 року, в якій американські телеведучі Брайант Гамбл і Кеті Курик обговорюють інтернет, електронну пошту і символ собачку "@". На той момент Гамблу це здається чимось неймовірним.

Далі на відео показана замальовка, де ведучі  їдуть на BMW i3, і Гамбл відмовляється вірити, що автомобіль може працювати від сили вітру, "як вітряк" або фен.

Зараз ви читаєте новину «Рекламний ролик з електрокаром BMW i3 став хітом YouTube». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі