Автомобілі з панелями із перлів і капотами, інкрустованими діамантами були представлені на Дубайському міжнародному автосалоні, що проходить цього тижня.
Про це повідомляє агентство Reuters.
Таким чином автовиробники продемонстрували, що Об'єднані Арабські Емірати зараз є своєрідним притулком від кризи, що вкрай негативно відбилася на ринку автомобілів класу люкс. У цьому році в країні, яку омінули близькосхідні революції, навіть спостерігалося зростання продажів в премум-сегменті.
"Криза в усьому світі. Але, навіть якщо місцевому жителю нічого їсти, то він не вважає це проблемою, володіючи автомобілем підвищеної комфортності", - пожартував еміратський бізнесмен Салем Сейф.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Розкішний Ferrari колумбійського наркобарона переробили на поліцейське авто
Зазначимо, що на автосалоні в Дубаї одні з найбільш своїх дорогих моделей продемонстрували такі компанії, як BMW, Bentley, Bugatti, Ferrari і Porsche.
Що стосується, наприклад, Porsche, то цій марці вдалося продати 211 нових люксових автомобілів в Дубаї протягом серпня, що стало абсолютним рекордом серед її салонів у світі. У той же час продажі за перші вісім місяців поточного року зросли на 46% порівняно з аналогічним періодом роком раніше, сказав генеральний менеджер салону Віджей Рао.
Ринок розкішних автомобілів ОАЕ є найбільшим у Перській затоці. Причому найбільшу кількість люксових автомобілів купують клієнти у віці від 18 до 29 років, за даними Business Monitor International.
Коментарі