Будь-які аддиктивні товари мають бути обмеженими в рекламуванні, а реклами азартних ігор не повинно бути взагалі.
Про це, як повідомляє "УНІАН", у інтерв'ю виданню "Главком" заявила колишня уповноважена Антимонопольного комітету Агія Загребельська, коментуючи урядовий проект закону щодо державного регулювання грального бізнесу.
"Реклама ж спрямована на те, щоб у споживача виникло бажання придбати такий товар. Чи є у держави бажання стимулювати грати в азартні ігри? Очевидно ж – ні", - зазначила вона.
За словами Загребельської, реалізація цієї заборони залежить від того, якому органу буде доручено здійснювати контроль, яким буде механізм запуску цього органу, які в нього будуть можливості.
"Це треба прописувати в законі. А то діти вже навіть не здогадуються, що азартні ігри у нас заборонені", - підкреслила вона.
Як повідомлялось, Агія Загребельська вважає, що заборона на рекламу азартних ігор має бути інтегрована в закон.
Коментарі