вівторок, 09 серпня 2016 06:15

Електронне пенсійне посвідчення буде дійсне три роки

1 серпня Пенсійний фонд почав випускати електронні пенсійні посвідчення для вимушених переселенців. Заявки подали понад шість тисяч людей.

— Новий документ — банківська картка з цифровим підписом. Щоб оформити його, треба написати заяву в Пенсійний фонд за місцем проживання. Додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та довідку переселенця, — розповідає 38-річна Людмила Турецька з Пенсійного фонду. — У заяві слід вказати вид пенсії. Якщо за інвалідністю — зазначити групу та причину.

У заяві переселенець вказує відділення банку, в якому хоче отримати картку. Ставить свій підпис і дає згоду на обробку даних. На основі цього пенсіонеру відкриють рахунок.

— Коли картка буде готова, переселенцю надішлють СМС або повідомлять електронною поштою, — каже Людмила Дмитрівна. — Процедура оформлення безкоштовна.

Електронне посвідчення буде дійсне три роки.

— Недієздатним особам оформити нове посвідчення можуть опікуни. Процедура така сама. Тільки при подачі документів слід додати довідку про опікунство, — говорить Людмила Турецька.

Старі пенсійні посвідчення не забиратимуть. Оформлення електронного документа — не обов'язкове.

Зараз ви читаєте новину «Електронне пенсійне посвідчення буде дійсне три роки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі