Мінтрансзв'язку виступило з ініціативою збільшити плату за послуги аеронавігації в повітряному просторі України з 1 жовтня 2010 року. Це підвищення може відбитися на ціні авіаквитків.
Згідно з підготовленим відомством проекту наказу, пропонується збільшити плату за обслуговування на маршруті на 22,3% - до EUR 45,56 на 50 метричних тонн злітної маси і ортодромічну відстань 100 км.
Проект документу також передбачає підвищення ставки за обслуговування на підході та в районі аеродрому на 28,6% - до EUR 7,56 на 50 метричних тонн злітної маси і ортодромічну відстань 100 км.
Авіакомпанія "Візз Ейр Україна" виступає проти підвищення вартості аеронавігаційних послуг.
"Будь-яке підвищення негативно відіб'ється на українській авіаційній галузі, яка нині й так страждає від безлічі дірок. Ми - проти цього і закликаємо авіаційну владу здійснити ретельний внутрішній аудит та комплексну оцінку, щоб визначити сфери для поліпшення.", - Повідомила член ради директорів "Візз Ейр Україна "Наталія Казмер.
На її думку, "Украероруху" (Державному підприємству з обслуговування повітряного руху) необхідно суттєво підвищити рівень аеронавігаційних послуг, однак робити це потрібно за рахунок "збільшення ефективності та поліпшення управління процесами й потоками операцій".
"Це досить-таки слабкий аргумент, що поліпшення може відбуватися тільки шляхом підвищення вартості послуг. Наші пасажири навряд чи охоче погодяться на підвищення цін, тільки тому, що" Украероруху " потрібні додаткові кошти. Це, безумовно, не вихід ",-зазначила вона.
Хоча Мінтрансзв'язку вказувало, що підвищення вартості аеронавігації не відіб'ється на вартості квитків, оскільки аеронавігаційна складова в собівартості перевезень зросте на 0,3% - до 1,1%.
Зауважимо, нещодавно Азаров хвалився проривом в авіабудівному комплексі.
Коментарі