Якщо Притулу і Кличка поставити на дебати, то буде 10:0

У Києві буде найдорожча виборча кампанія

З точки зору теперішньої соціології Притула виходить у другий тур виборів мера Києва. А там, за правильної мобілізації киян, згуртованості політичних партнерів, перемога цілком можлива.

По-друге, Сергій тільки заявив про участь. Рейтинг можна наростити.

Тренди на його стороні. Професія, з якої він вийшов, ще в тренді. Зеленський – президент. Чому Притула не може бути мером?

До того ж Притула один із найвідоміших волонтерів, який збирав десятки мільйонів гривень для української армії. Тому в очах суспільства – він на супергарному рахунку.

З точки зору останніх 5 років менеджер-волонтер більш приваблива, ефективна професія, ніж політик у парламенті чи ексміністр. Не згадаємо всіх міністрів чи депутатів, але точно згадаємо всіх волонтерів.

Ну і бажання оновлення еліт не завершилось. Притула може цим скористатися. Його типаж – вміє швидко вчитися. Соціально відкритий - якщо в команді когось не вистачатиме на посаду, то це легко можна буде рекрутувати зі сторони.

Якщо Притулу і Кличка поставити на дебати, то буде 10:0. Кличко – закритий політик, якому вигідно конкурувати з відсутністю конкурента, або зі слабшими за себе.

Крім того, що Кличку зараз треба йти обіцяти, йому ще потрібно непогано прозвітувати

Козир Кличка – досвід, 5 років мер. А з іншого боку, він не зробив все, що обіцяв. Реально не змінив місто. На мостах крали і крадуть, довгобуди були і лишаються, продовжуються незаконні забудови. Найбільша проблема Кличка – корупційне оточення. Людиною він може бути не поганою. Але щоб він зараз не робив, всю виборчу кампанію будуть виринати кримінальні справи, корупційні скандали – 5 років на місті наживалися, з Києва витягнули кілька мільярдів доларів.

Крім того, що Кличку зараз треба йти обіцяти, йому ще потрібно непогано прозвітувати.

Цей тиждень у столиці - тиждень запуску кандидатів. "Батьківщина" висунула колишнього міністра Кучеренка, сьогодні стартанув екснардеп Береза з партією про екологію.

Місцеві вибори уже почали рухатися, але основні технології не задіяні.

Новим елементом у цій кампанії буде COVID-19. Він змінить сам хід виборчих кампаній. Можуть перестати працювати мережі агітації. Вибори – це ж про рукостискання. Натомість виросте значення Інтернету, місцевого телебачення. Великі бренди використовуватимуть національне. Росте YouTube. Короткі меседжі доноситимуть Telegram.

Будуть маніпуляції, багато популізму, підкуп. На рахунок останнього, COVID може внести свої "правки" і подібні мережі не спрацюють.

У Києві буде найдорожча виборча кампанія. З точки зору витрачених коштів.

Микола Давидюк, для Gazeta.ua

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі