Про борщ, Чорнобиль та новий логотип України

У нас завжди було погано з маркетингом

Дивлюся на новий логотип України. Як на мене - ок. Чесно кажучи, будь-який логотип зараз - ок. До чого всі ці суперечки і порівняння. Головне, що він є. Ніколи до цього нічого подібного не було. І тут, як тільки щось з'явилося - всі відразу ж зібралися всім селом і обговорюють, хто у кого стиль злизав. У той час, як це взагалі неважливо зараз.

В Україні завжди все було погано з маркетингом. Десятиліттями ми мовчали, майже ніяк і майже ніде не заявляли про себе, як про країну з потенціалом в різних галузях. Західний світ асоціював країну в кращому випадку з футболістом Шевченком, боксерами Кличками і борщем з пампушками. У гіршому - з Чорнобилем і війною. Ніде, ні по одному глобальному телеканалу типу Euronews я ніколи не бачив рекламу України. Зате постійно бачу ролики Сербії, Молдови, Албанії, Румунії, Болгарії, Чехії. Туризм, культура, інвестиції - реклама по будь-якій темі, цілими блоками.

Десятиліттями ми мовчали, майже ніяк і майже ніде не заявляли про себе, як про країну з потенціалом в різних галузях

У світі йде війна за мізки. Уряди багатьох країн полюють за тим, щоб до них переїжджали талановиті підприємці. Генерацією "лідів" займаються абсолютно всі - від економічних аташе при консульствах до президентів. Якщо ти бізнесмен і думаєш відкрити свій бізнес або перенести в країну частину компанії — насамперед, ти звертаєшся у відповідне урядове агентство по залученню інвестицій. Просто мейл напиши - і побачиш як це працює. І якщо ти готовий інвестувати гроші в економіку країни - вони від тебе не відчепляться. Супроводжуватимуть від початку і аж до твого заходу на ринок. Визначатимуть, які варіанти податкових пільг тобі можуть належати, домагатимуться спільно з тобою додаткових пільг, проводитимуть переговори з банками на рахунок спільних інвестицій, влаштовуватимуть круглі столи з місцевою бізнес-елітою та урядом. Також надаватимуть повну інформацію по заходу на цей ринок і навіть шукатимуть для твоєї компанії офіс і співробітників.

Логотип - це найменша частина угоди

Але все починається з маркетингу. Ось це головне. А як виглядає логотип - не головне. Їх ще буде мільйон. Просто логотип - це найменша частина угоди, що пропонують. Мікроскопічна. А в угоді повинні бути істотні переваги - податкові пільги, держпідтримка щодо захисту інвестицій, міський англомовний інтерфейс і справний ескалатор на центральному залізничному вокзалі. А не борщ з пампушками, хоча і він теж повинен бути. Усе інше вирішить ринок.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі