2002 року Аргентина пережила глибоку економічну кризу, яку змогла подолати переважно завдяки туризму. Через падіння курсу песо подорожі до цієї країни подешевшали.
Найбільше туристів збиралося в місцях, де танцювали танго — для іноземців цей танець є головним втіленням національного колориту Аргентини. Тоді місцеві підприємці зрозуміли, що зможуть перетворити танок на прибуткову справу. Почали відкривати театри танго, бари та кафе, а також танцювальні класи й холи.
— Якщо ти не побачив танго, ти не побачив Аргентини, — говорить турист із Греції Міхаель Дімадіс, 30 років. — Це те саме, що поїхати до Єгипту й не побачити пірамід.
Найбільше прибутків приносять театри танго в столиці країни Буенос-Айресі, які розраховані на заможних туристів з Азії, Європи та Америки. Наприклад, вхід до "Ескіна Карлос Кардель" коштує $80–160. Він розрахований на 500 місць. Щовечора переповнений туристами. Спочатку їм показують фільм про походження танку, потому в ресторані зі сценою влаштовують танцювальне шоу під супровід живого оркестру.
— Якщо я хочу повечеряти у власному закладі, то мушу робити це стоячи, — говорить власник театру Хуан Фаббрі. — Тут ніколи немає вільного місця.
Загальнонаціональні прибутки від танго сягають $450 млн на рік — 10% надходжень від туризму. Щороку індустрія танцю зростає на 25% — утричі більше, ніж загальний річний приріст економіки. Торік щорічні фестивалі в Буенос-Айресі відвідали майже 400 тис. іноземців.
Коментарі