вівторок, 17 січня 2012 07:15

Потопити круїзний лайнер майже неможливо

"Коста Конкордія" — судно для морських круїзів, перше у своєму класі. Всього планували побудувати шість таких. Разом із "Конкордією" було п'ять. Лайнер 290 м завдовжки й 35 м завширшки. Його підводна частина занурена на 8 м. Така глибина потрібна, щоб судно залишалося на плаву. Його 17 палуб вивищуються над водою на 30,5 м. Лайнер розрахований на 3700 пасажирів та 1100 членів команди. Він 26-й у світі за величиною.

— Імовірно, на "Конкордії" сталася аварія електромережі й судно стало некероване, його винесло на скелі, — пояснює Малколм Латарх, редактор міжнародного журналу про судноплавство "І-Ейч-Ес Фейрплей Солюшнс". — Навіть за значних пошкоджень, круїзний лайнер не повинен перевернутися. За його зовнішнім корпусом є внутрішній, між ними перегородки. В разі аварії, вони затримують воду й не дають їй затоплювати судно. Але навіть високотехнологічне судно перекинеться на бік, якщо потрапить на мілину. Тут усі обставини склалися несприятливо.

Величина й пасажиромісткість круїзних лайнерів в останні десятиліття зросли удвічі, за словами експерта. Їхній розмір робить практично неможливими рятувальні операції. Судна будують з розрахунку, що після пожежі чи втрати струму вони мають своїм ходом дійти в порт.

Зараз ви читаєте новину «Потопити круїзний лайнер майже неможливо». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі