Міністерство охорони здоров"я Бразилії розробило нову антитютюнову рекламу. На продукції зображуватимуть хворих і мертвих. На пачках із цигарками можна буде побачити зображення серця з недопалками, мертвих дітей у тютюновому попелі, постарілі жіночі обличчя у зморшках.
Проект по боротьбі з курінням розробили на основі опитувань людей 18–24 років. Спеціалісти з"ясовували, які зображення викликали в них найбільшу відразу.
На пачках перераховуватимуть серцево-судинні та онкологічні захворювання, вказуватимуть на проблеми зі шкірою, що виникають внаслідок куріння. Писатимуть також про вплив тютюну на дітей.
За даними Міністерства охорони здоров"я Бразилії, така антиреклама має результати. На пачках із цигарками перші попередження з"явилися у країні на початку 1990-х. До 2004 року курців поменшало на 32%. На пачках великими літерами написані слова: інфаркт, імпотенція, рак.
2002-го антитютюнові ілюстрації почали друкувати на пачках із цигарками в Канаді. На них зображують чоловіка, який втратив ногу через проблему з судинами, дівчинку, яка захворіла на астму, бо її батьки курили, а також фото легень та серця мертвих курців.
Коментарі