четвер, 04 жовтня 2007 18:07

На Октоберфесті планують заробити мільярд євро

Автор: фото: REUTERS Pool
  Воротар мюнхенської ”Баварії” Олівер Кан, 38 років, приїхав на Октоберфест із 25-річною подругою Вереною Керт, через яку чотири роки тому розійшовся з вагітною дружиною Сімоною
Воротар мюнхенської ”Баварії” Олівер Кан, 38 років, приїхав на Октоберфест із 25-річною подругою Вереною Керт, через яку чотири роки тому розійшовся з вагітною дружиною Сімоною

22 вересня на центральній площі німецького Мюнхена розпочався щорічний пивний фестиваль Октоберфест. Він триватиме до 7 жовтня. Історія свята бере початок від 1810 року.

Літр пива під час Октоберфесту коштує 7,30 — 7,90 євро (52—56 грн) за літр. Але це не зупиняє бажаючих відвідати найвідоміше та найбільше у світі народне гуляння. Торік 6,5 млн гостей випили рекордні 6,9 млн літрів пива та 58 тис. літрів вина, з"їли 500 тис. смажених курчат та 102 бики.

— Білети на матч мюнхенської команди "Баварія" коштують значно більше, — говорить Тоні Ройдерер, менеджер одного з пивних павільйонів. — Але коли ти платиш 60 євро за вхід, немає гарантії, що отримаєш задоволення від гри. А ті, хто приходить до нашого намету, обов"язково гарно проведуть час.

Цього року організатори очікують не менше відвідувачів, ніж торік. За попередніми підрахунками, мешканці та гості Мюнхена під час двотижневого свята витратять понад 1 млрд євро (7 млрд 150 млн грн). 2006-го за пиво гості виклали 450 млн євро, 200 млн — на таксі, покупки в магазинах та ресторани. Ще 300 млн отримали власники готелів. Середня ціна двомісного номера під час фестивалю становить 220 євро (1600 грн).

Найкращі сорти традиційного німецького пива продають у 14 павільйонах та 20 різноманітних пивних садках, кафе та ресторанах. Там для гостей підготували 100 тис. місць.

Компанії, які хочуть продавати свою продукцію в пивних павільйонах на Октоберфесті, повинні довести, що зможуть забезпечити гостей достатньою кількістю їжі та напоїв високої якості. Їхні власники мусять вчасно сплачувати податки, підтримувати добрі стосунки з владою міста.

Право на участь у фестивалі зобов"язує господарів компаній до значних витрат. Тоні Ройдерер каже, що цього року його компанія виділила 1 млн. євро на ремонт і зведення сцени для музикантів. Щороку на спорудження і розбирання намету йде близько 2 млн євро. Орендна плата за місце становить 150 — 180 тис. євро. Зарплата обслуговуючого персоналу — 250 тис. Страховка одного намету коштує 90 тисяч.

Щоб підтримати імідж Октоберфесту, власники великих пивних наметів повинні виглядати як баварські селяни і важили не менше за 100 кг. У Мюнхені вони популярніші за політиків та зірок.

Для того, щоб привабити якомога більше відвідувачів, організатори запрошують знаменитостей.

Зараз ви читаєте новину «На Октоберфесті планують заробити мільярд євро». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі