Італійська Асоціація донорів AIDO запустила рекламний проект "Кожен чогось потребує" з колажами, де світові шедеври доповнені деталями, котрих їм "бракує".
Таким чином намагаються полегшити сприйняття донорства, пояснює сайт Ads of the World, котрий опублікував знімки.
Колажі створили Студенти Нової академії витонченого мистецтва у Мілані. Використали роботи Леонардо да Вінче та Вінсента Ван Гога.
До портрету Мони Лізи приліпили брови, автопортрету Ван Гога – відрізане вухо, а "Таємну вечерю" да Вінче доповнили соняшниками Ван Гога.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На новорічних листівках можна заробити 5 тисяч гривень додаткового заробітку
Кампанія намагається показати серйозну проблему через смішне, щоб полегшити сприйняття донорства, - говорять учасники проекту.
Предстоятель Української греко-католицької церкви Блаженніший Святослав висловив цілковиту згоду стати донором. "Якщо після смерті я зможу й надалі чинити добро, то чому ні", – сказав Предстоятель УГКЦ.
Коментарі