четвер, 30 листопада 2017 06:06

Брови Мони Лізи, вухо Ван Гога рекламують донорство
3

Італійська Асоціація донорів AIDO запустила рекламний проект "Кожен чогось потребує" з колажами, де світові шедеври доповнені деталями, котрих їм "бракує".

Таким чином намагаються полегшити сприйняття донорства, пояснює сайт Ads of the World, котрий опублікував знімки.

Італійсткі студенти створили колажі для реклами донорства
Фото: adsoftheworld.com
Італійсткі студенти створили колажі для реклами донорства
Італійсткі студенти створили колажі для реклами донорства

Колажі створили Студенти Нової академії витонченого мистецтва у Мілані. Використали роботи Леонардо да Вінче та Вінсента Ван Гога.

До портрету Мони Лізи приліпили брови, автопортрету Ван Гога – відрізане вухо, а "Таємну вечерю" да Вінче доповнили соняшниками Ван Гога.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На новорічних листівках можна заробити 5 тисяч гривень додаткового заробітку

Кампанія намагається показати серйозну проблему через смішне, щоб полегшити сприйняття донорства, - говорять учасники проекту.

Предстоятель Української греко-католицької церкви Блаженніший Святослав висловив цілковиту згоду стати донором. "Якщо після смерті я зможу й надалі чинити добро, то чому ні", – сказав Предстоятель УГКЦ.

Зараз ви читаєте новину «Брови Мони Лізи, вухо Ван Гога рекламують донорство». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі