Тетяна Охріменко, 23 роки, з селища Стрижавка Вінницького району місяць тому влаштувалася на роботу телефонним диспетчером у компанію з продажу металопластикових вікон. Жінка у декретній відпустці, працює вдома.
— Зразу оформила телефонний номер "сідіемей", — каже жінка. — Це на випадок, як вийдемо з малим гуляти, то я завжди зі зв"язком. Ношу з собою невеликий електронний записник. Коли дзвонить хтось із клієнтів, одразу вношу туди, а потім через Інтернет подаю заявку на фірму.
За кожного клієнта Охріменко отримує 20 грн. Фірма розраховується в кінці місяця. Навіть якщо заявка не виконана чи зірвалася, гроші все одно виплачують. За минулий місяць Тетяна відповіла на 95 дзвінків.
"Компанія приймає на роботу операторів колл-центру" — таких оголошень найбільше в газетах, де пропонують роботу. Обіцяють хорошу платню. Набирають лише дівчат із приємним голосом.
Вінницький підприємець Геннадій Гамалій, 38 років, постачає товари з Німеччини. Спочатку він приймав замовлення на автовідповідач. Але клієнтам не подобалося спілкуватися через магнітофон, і вони часто кидали слухавки. Тепер Гамалій набирає операторів. Шукає серед студентів, інвалідів, домогосподарок і пенсіонерів. На місяць обіцяє платити 1800 грн.
— У мене чергують цілодобово по два-три диспетчери, — пояснює Гамалій.— Вони приймають по телефону замовлення чи консультують потенційних клієнтів. Плачу по 15 гривень за кожного клієнта.
Фірми, що набирають операторів, як правило, пропонують працювати вдома. У рекламі вказують домашній номер працівника, на який дзвонять клієнти. Так підприємці економлять на оренді офісів. Зручно і працівникам: у перервах між дзвінками можна поратися по господарству, глядіти дитину.
По телефону вінничанин Віктор Семенюк, 27 років, рекламує курси англійської мови для дітей. Фірма віддає чоловікові 5% з оплати клієнтів, які прийшли за його порадою.
А 35-річна Наталя Малиш припинила працювати деспечером місяць тому.
— Я працювала з фірмою, яка займалася ремонтами квартир, — пояснює жінка. — За кожного клієнта платили 15 гривень. Але мені почали телефонувати люди, незадоволені ремонтами. Щодня щось відлітало, щось ламалося. Вислуховувала ті скарги годинами. Уже так загрузили своїми проблемами, що я стала пити заспокійливі. Після того відмовилася від цієї роботи.
Найбільше дзвінків оператори приймають увечері, тому на телефоні можна чергувати після основної роботи. Іноді фірми запрошують на цілодобове чергування. Платять понад 3 тис. грн на місяць. Обирають говірких, із приємним голосом і щоб вільно розмовляли українською та російською.
Коментарі